Nachtclubs / Disco's

• rick jansen

Ok, heb gelezen dat je de beste pylsur in de haven rekjavick kunt krijgen.

We gaan waarschijnlijk boeken in hotel cabin, dit ligt aan de rand van het centrum. Weet je zo of het naar het centrum lopen te doen is of moet je een bus nemen en rijdt de bus daar 's-avonds laat door ?

• Arnold Jansen

In Reykjavík moet je gewoon alles lopend doen - dat is veel leuker, je ontmoet mensen, je ziet onderweg leuke huizen, winkels, standbeelden, tuinen, etc.

Let wel op de lantaarnpalen en “Amsterdammertjes” als je keer op keer IJslandse (jonge-)dames nakijkt ;)

En afhankelijk van je manier van lopen ligt Cabin op 10-15 minuten vanaf het centrum.

• nynke

Ik was in 2003 en 2004 met mijn man (mooie blonde krullebol van 43) in IJsland. Vooral rond Reykjavik viel het me op dat de vrouwen naar hem keken. Geweldig mooi gezicht toen zo'n stoot achter het stuur van een 4-WD tijdens het voorbijrijden haar hoofd naar hem omdraaide. Het was net de omgekeerde wereld. Ook tijdens het zwemavontuur in het natuurbad van Seljavellir op de langste dag waren de avances niet van de lucht. Het had een wild avontuur voor hem kunnen worden… maar ach, dat geeft zo'n gedoe als je getrouwd bent…..

Veel plezier op IJsland !!

Nynke

• Arnold Jansen

Leuk te horen Nynke - ik zeg dat ook steeds tegen mijn groepen, maar ze geloven het pas als ze het in een bar “aan den lijve” ondervinden … altijd leuk die openvallende monden en zo'n gezicht van “wat gebeurt mij nu weer?”.

• rick jansen

mooi zo kunnen we dus mooi lopend af

• Arnold

Ik zit net even naar jullie verhaal te lezen.En ik ga begin maart naar ijsland voor en excursie en dan heb ik 5 dagen voor mijzelf is er door de weeks wel en discotheek open of allen maar in het weekend Arnold Arnold Jansen schreef:

• Martijn en Tom, FYW

Hallo M. en Rick,

Wanneer gaan jullie naar IJsland? Laten het weten en we zullen jullie graag meenemen naar de 100%-for-sure tenten. Maar het eerste rondje is voor jullie rekening.

Tom en Martijn, FYW (EN)

• rick jansen

Das een lekker aanbod en natuurlijk is het 1e rondje voor ons ! En dat zal niet de laatste zijn….hi hi.

We zijn van plan om van 13 t/m 18 oktober naar reykjavik te gaan, maar is nog even onder voorbehoud omdat mijn kameraad vrij moet krijgen van zijn werk. ( hoort hij volgende week )

Jullie wonen dus in reykjavic ?

• Tom en Martijn

Goh ,

We dachten dat jullie al heel snel zouden vertrekken! Maakt niet uit hoor, wij zijn hier wel hoor en het is weer een mooie reden om het (alweer) eens weer op een zuipen te zetten!

Martijn (+vriendin) woont in Reykjavik en ik (+vriendin) in Keflavik. Prettig dat ook niet alleen de laatste voor jullie is, hahaha.

Waar komen jullie eigenlijk vandaan?

Groet Tom en Martijn, FYW

• rick jansen

Uit de achterhoek, dus dat zuipen zit wel goed ;-)

Hoe zijn jullie in IJsland terecht gekomen trouwens ?