Voor een jaar naar IJsland

  • Diana

    Hallo forumleden,

    Ik zal in januari voor een jaar naar IJsland gaan, om daar te wonen en te werken.

    Ik ben via dit forum vooral opzoek naar nederlanders die daar wonen en werken. Om hun ervaringen, moeilijkheden en vooral hun belevingen te lezen.

    Ik hoop op dat er bij deze mensen zijn die zich geroepen voelen om mij van nuttige informatie te voorzien :)

    Alvast dankjewel,

    Groetjes Diana

  • Wallah

    Leuk Diana!

    Wat wil je weten?

    Wat ga je doen?

  • Diana

    Hallo Wallah,

    Ik zal de eerste periode bij een familie vertoeven, die ik met de jaren dat ik naar IJsland op vakantie ben geweest heb leren kennen. Daarna wil ik mijn eigen plan trekken en ik hoop dat ik via deze weg in contact zou kunnen komen met mensen die eventueel tips kunnen geven of zelfs mij iets van werk zouden kunnen voorzien. Meer in de trand van dat ik werkzaam kan zijn en dat ik daarvoor in de plaats iets van verblijf kan hebben. Ik weet niet of dat haalbaar is dus vandaar mn vraagstelling.

    Groetjes Diana

  • Wallah

    Hoi Diana;

    wil je mss je mail adres hier neerzetten? Wellicht kan ik je helpen.

  • Diana

    Hallo Wallah,

    Mn emailadres is d.bertholet@yahoo.com

    Ben benieuwd naar je bericht :)

    Groetjes Diana

  • Diana

    Als er nog andere mensen zijn die me tips kunnen geven en leuke ideeen hebben over de invulling van mijn jaartje in IJsland dan houd ik me erg aanbevolen!!

    Groetjes