Openingstijden supermarkten ('s nachts)

  • Arnold

    Eind juni ga ik met 4 andere fotografen een rondreis maken.

    Omdat ik dit keer met Air Berlin vlieg komen we aan tegen middernacht en willen direct doorrijden richting Landmannalaugar.

    Omdat de inkoopmogelijkheden daar nogal beperkt zijn moeten we onderweg dus zoveel mogelijk inslaan voor de eerste 3 dagen.

    Nu heb ik in 2012 een vergelijkbare situatie gehad met German Wings, maar we waren toen met z'n tweeën en hebben toen ergens in Reykjavik bij een nacht tankstation wat inkopen gedaan, geen idee meer waar. We verbleven toen maar 1 nacht in Landmannalaugar, dus hadden ook niet zoveel nodig.

    Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een supermarkt of shopping center die in de nacht van donderdag op vrijdag geopend is.

    Dat hoeft niet in Reykjavik te zijn, dat mag ook halverwege de route, Hveragerdi of Selfoss.

    Eventueel andere inkoopmogelijkheden bij een groot tankstation met een wat uitgebreider food assortiment is ook prima.

    Hoor het graag,

    Arnold

  • Bob van Duin

    Hagkaup heeft in Reykjavik een winkel de hele nacht open, je vind de winkel op het industrieterrein Skeifan.

  • joost

    In Kópavogur is de Iceland winkel ook 24 uur open en is goedkoper,ligt langs de Reykjanesbraut richting Selfoss.

    http://ja.is/kort/?q=Iceland%20-%20verslun%2C%20Engihjalla%208&x=360707&y=403906&z=8&type=map

  • Arnold

    Top heren, bedankt.

    Ga de adressen even opzoeken en in mijn Navigon zetten.