golden circle zelf rijden in februari ??? goed excursie buro?

  • hurk

    kan iemand ons informeren, kunnen we de golden circle zelf rijden in februari?

    heeft iemand goede ervaringen met excursie buro/bedrijf?

    het wordt onze eerste keer ijsland……spannend zit volop in de voorbereidingen (Reykjavik en Hella overnachten we)

    tips heeeeeeeeel welkom ;-)

    groetjes,

    hurk

  • Gerry van Roosmalen

    Hallo Hurk,

    Kijk eens op www.re.is. Maar de golden circle is normaal gesproken heel goed zelf te doen. Er kunnen natuurlijk altijd uitzonderlijke weersomstandigheden zijn, maar anders gewoon zelf rijden. Dan kun je ook zelf je tijd indelen.

    Veel plezier op IJsland.

    Groetjes,

    Gerry

  • jose66

    Ik ben er 2 weken geleden geweest en de wegen waren wel wat ijzig denk dat je wel een 4x4 nodig hebt .We hadden dit keer een pakket met excursie,s erin met het bedrijf grayline. Ze nemen de tijd en hielden rekening met het daglicht eind dec ongeveer 5 uurtjes dus hebben we hem tegen gesteld gereden. vergeet niet bij gullfoss de lamsoep te nemen.en kijk uit dat je niet verslaaft word net zo als ik. ben nu mijn 4de reis aan het plannen voor augustus.

    heel veel plezier

    groetjes jose

  • hurk

    Jan…… :-)

    Gerry, ik had al eerder op jouw blog gekeken, bruikbaar!, waarvoor mijn dank!

    Jose, waardevolle informatie! we hebben i.d.d. een 4x4 gehuurd, zijn wel wat gewend t.w. Lapland, Greyline heb ik ook al diverse malen geobserveerd, ga nu de knopen doorhakken! ….nog 6 weken! Ik ben i.d.d. ook bang op een nieuwe verslaving!

    groetjes,

    hurk