Hallo,
IJslandse producten zijn al jaren naar NL te halen…
Zie www.nammi.is ….
Ik bestel er heerlijke tritlar… ;-)
Als je tóch namen noemt (begrijpelijk, want wat de topicstarter hier doet, reclame maken voor eigen bedrijf !!) dan is daar niet alleen nammi.is, maar bijvoorbeeld ook nog shopicelandic.com en nordicstore.net.
Zeg webbeheerder, reclame maken voor eigen onderneming op een forum, dat deugt niet !
—————————————————————-
Hieronder een bericht van de beheerder.
Joop, Steeds posten onder een andere naam en met een niet bestaand mail adres inloggen en hier posten om de zaak te stangen deugt ook niet. Zolang als je met die flauwekul aan de gang blijft zal ik kritisch blijven kijken naar wat jij post. Als ik het er niet mee eens ben zal ik je post verwijderen.
Ik heb over jou al een klacht ingediend bij zeelandnet.
Probeer je best te doen om dit forum leuk te houden, en post voortaan onder je eigen naam. Vanaf nu zal ik iedere ander post van jou met een andere naam dan Joop met jou IP adres hier verwijderen. Of ben je liever Cees, Kees, Bert, Bertel, of Joost? Zeg het maar.
Groet van de Beheerder.
En ‘stangen’, dat is dus niet meer dan jouw interpretatie, vergeet dat niet.
Ik geef mijn mening en daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn. Maar om dan bij een provider te ‘klagen’ (in plaats van je gewoon even direct en tijdig toto de betreffende forummer te richten), tjonge jonge zeg. En mijn posting van gisteren, 19.06 uur, was natuurlijk de ‘trigger’; lange tenen…
Blijf jij maar kritisch kijken jongen. Het doet mij niets, mocht je dat denken. Integendeel.
En posts verwijderen omdat (nota bene !) de forumbeheerder “het er niet mee eens is”, dat is Noord-Koreaanse censuur, maar dat maar ter zijde.
Groet van de forummer
(om óók maar even sarcastisch te zijn).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?