IJsland in maart (tips welkom!)

• Marco

Hoi allemaal,

In maart 2014 ga ik samen met een vriend naar IJsland (stopover richting New York) voor ongeveer 4 a 5 dagen. Graag willen wij het ‘zo goedkoop’ mogelijk houden. We willen de Golden Circle zien, hebben jullie tips waar ik deze trip het voordeligst kan boeken? Of is het een aanrader dit zelf met een huurauto te doen? En waar kunnen wij goedkoop overnachten?

Alle tips zijn welkom!

Groet,

Marco

• Dirk

Goedkoop overnachten kan je in de jeugdherbergen. Die zijn bijzonder goed en je hebt kamers voor 2 personen. In de gouden driehoek heb je er verschilllende (hostel.is).

• Bob van Duin

4 of 5 dagen, dan moet de golden cirkel lopend te doen zien, goedkoper zal je het niet vinden denk ik.(:P)

En anders een bustocht met Reykjavik Excursions boeken.

• Puffino

Hangt af van wat je zelf goedkoop vindt natuurlijk maar met wat zoeken is een eigen huurauto wel zo leuk. Dn heb je meer tijd om je eigen programma te doen.

Overnachten in jeugdherbergen, let wel dat die niet op elke straathoek staan.

Ik sluit me aan bij Bob, je kunt het net niet lopenin die tijd ;-)

• Embla

Hoi Marco,

Je kunt ook met een huurauto een rondje maken over schiereiland Snaefellsness. Dat heb ik ook een keer gedaan tijdens een stopover. Je kunt dan bijvoorbeeld in een guesthouse in Arnarstapi overnachten of in de jeugdherberg in Grundarfjordur. Of kamperen bij de boer. Zie hiervoor de site: http://www.farmholidays.is/Home

Veel plezier!

• Embla

Eh kamperen, ik bedoel overnachten!