scanbrit

• Esther

Hallo allemaal,

Wij (2 volw) willen half juli 3 weken naar Ijsland eni wij houden wel van vrijheid. Nu beseffen we dat we een beetje laat ijn met onze keuze voor een autorondreis of een camper.

Wij twijfelen -zoals veel mensen heb ik begrepen- tussen een gewone camper en een rondreis via een touroperator.

De camper die ik gezien heb is van Scanbrit (grootste, 6p, 229 euro per dag, 300km per dag limiet). Heeft iemand hier ervaring mee? En dan met name met het verbruik? Ik zag dat de diesel en petrol prijzen in Ijsland goedkoper zijn dan in NL, 1.58.

Dilemma, zou ik goedkoper uit zijn met een auris dan met de camper? En is het handig rijden met zo'n grote camper op de ringweg?

K ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hroetjes,

Esther

• Puffino

Ik kan niet oordelen over wat handiger is. OOk geen ervaringen op dit vlak.

WEL kan ik je vertellen dat een camper, of welke auto dan ook, altijd prima rijdt op de Ringweg, die is zo relaxed rustig dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. En spannend moeilijk is ie niet, het is vergelijkbaar met een soort…. provinciale weg in ons land. Een baantje heen, ander baantje terug. En max 90, dat doen de meesten ook. Kalm an….

http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images12/d027d/d027d.jpg

Als je met een Auris zou gaan, waar zou je dan slapen? Als je een tent in de kofferbak smijt ben je goedkoper uit met de Auris, als je een hard dak boven je hoofd wilt is de camper al gauw goedkoper. En flexibeler.

• Jeanne

Ik vraag me af wie of wat je met Scanbrit bedoelt.

Er zijn 2 bedrijven, Scan Britain en Buro Scanbrit.

Beide leveren ze campers in IJsland.

www.scanbritain.nl is een kleine reisagent met veel ervaring in maatwerk.

Buro Scanbrit is een grote touroperator die vaak verwarring zaait door scanbrit te gebruiken i.p.v. Buro Scanbrit.

Graag in de toekomst de juiste naam gebruiken.

www.scanbritain.nl/flydrives/camperhuur%20ijsland2014.htm

Jeanne

• Wallah

Jeanne Schreef:

——————————————————-

>

> Graag in de toekomst de juiste naam gebruiken.

>

> Jeanne

Tut, tut, tut Sjaan