"Wilde" IJslandse vrouwen ?

• Arnold Jansen

Hoi Nynke,

Ik zat dat stukje weer glimlachend te lezen - het is inderdaad soms onvoorstelbaar wat je meemaakt. Als je het vertelt gelooft niemand het, en als je het meemaakt ben je met stomheid geslagen. Maar het is altijd leuk (met of zonder partner) !!

• (B)engeltje

Goh…..vrijer dan in NL he?!Dan heb je nog nooit een echte Nederlandse vrouw gehad ;) !!

• Joost

Hey Marcus,

Ik zou me niet teveel aantrekken van al die wilde verhalen. Ik kom nogal eens op Keflavik Airport en de enige mooie IJslandsen die je er ziet staan hun vriendje op te wachten ;-) Je moet sowiezo van het type houden; persoonlijk vind ik het niets, maar ieder het zijne.

Maar goed, als je echt op zoek bent naar bezopen blondines kan ik je Hverfisbarinn en Vegamot aanraden (zoek maar op google). Let wel op wat je aantrekt, want ze zijn op IJsland vreselijk modebewust. Uitgaan in Akureyri (dorp in het noorden) is ook een unieke ervaring, hoewel het ons-kent-onsgevoel daar nog veel groter is.

Succes in ieder geval.

Cheers,

J.

P.S. als je een keer echt echt echt kansloos uit wilt gaan kan ik je alleen maar de UK aanraden (Union Street, Plymouth - 100% scoringskans!)

• marcus

Ok, bedankt jongen, tja engeland heb ik nu wel gezien, londen, birmingham, en newcastle gezien.

Ze zijn modebewust in welke zin ? Zijn bepaalde merken in ?

• Rick

De mode die wij in de zomer 2002 op IJsland zagen verscheen pas een half tot een heel jaar later in Nederland op straat.

• marcus

Nou das lekker……..we denken wel dat we er modieus bij lopen, we dragen stone island, burberry en lacoste……..of wordt je daarme uitgelachen in reykjavick ?Rick schreef:

• Rick

Foto's van het uitgaansleven goed bestuderen ;-) :-D

• nynke

beste Marcus,

Ik denk dat het er meer omgaat wat er verschijnt als je de boel UIT trekt…

N.