"Wilde" IJslandse vrouwen ?

• marcus

Hoi,

We hebben met een paar jongens gepraat die ongeveerd een jaar geleden in ijsland zijn geweest. Ze vertelden ons dat de vrouwen in IJsland op het vliegveld, “slaapplaatsen” aanboden aan mannelijke toeristen……….

Worden we hier gedold of is het echt zo'n gekke boel in IJsland ?

We horen het wel en alvast bedankt.

Groetjes,

Marcus

• Gerry van Roosmalen

Ik ben bang dat dit een teleurstelling voor jullie gaat worden, maar ik heb die wilde vrouwen nog niet mogen ontmoeten. :-( Ik heb ook niet jaloers hoeven kijken naar medepassagiers die wel werden opgepikt door wilde vrouwen.

Dus voor wilde vrouwen ga je naar Ibiza, voor mooie natuur naar IJsland. :-)

Groetjes,

Gerry

• FYW

Ik ben bang dat die teleurstelling wel mee gaat vallen. Sorry voor jou Gerry dat je ze niet hebt ontmoet want het stikt het ervan!

Moet zeggen dat ik ze nog niet in rijen van drie voor de gate heb zien staan om je op te pikken, maar duik de eerste de beste kroeg in en het moet wel heel gek lopen wil je uiteindelijk geen dronken IJslandse om je nek hebben hangen!

Ze zijn dus inderdaad ‘vrijer’ dan in NL en dat zul je merken ook!

Martijn

FYW

• Arnold Jansen

De IJslandse dames zijn inderdaad heel wat vrijer en bovendien vreselijk mooi. En in bars hangen ze inderdaad al redelijk snel om je schouders. Maar als je denkt dat ze daarna net zo makkelijk met je meegaan naar een andere lokatie…..nee, dan moeten ze er eerst van overtuigd zijn dat je een échte vriend van IJsland bent.

Gôh, laten ze reisleiders nou toch hoog op hun vriendenlijst hebben staan ;)

• Þ G

Komdu sæll Markús !

Ef þig langar að fá þér mellu, skaltu spara þér farmiðann til Íslands og fara til Amsterdam, það verður þér trúlegra ódýrara.

Þ G

• tom

martijn ik moet je wederom gelijk geven. In het binnenland zullen ze niet voor je tentje liggen (de vrouwen) maar als je een beetje een lange adem hebt wat betreft uitgaan dan bevind je je in een kansrijke situatie. Het is dan niet te moeilijk om iemand op te pikken. Dat oppikken moet je helaas wel een beetje letterlijk nemen want de kans dat je je vrouwelijk gezelschap naar huis moet dragen is zeer groot. Het kan ook best gebeuren dat op het eind van de avond er een dame aan je arm trekt met de medeling dat jij vanavond met haar mee gaat. Het is dan een goed idee om meteen te vertrekken want het kan ook best zijn dat, als jij een beetje traag reageerd, ze een kwartiertje later ergens in de hoek ligt te slapen. Daar moet dus maar zin in hebben….

Als je niet te beroerd bent om regelmatig een (duur) biertje aan te bieden vergroot je ook je kansen. Het voordeel hier van is dat je misschien niet te lang blijft en dat zij zich de volgende dag ook nog iets kan herinneren.

Dus je moet niet een te uitgebreid eisenpakket hebben want op het eind van het vrijdag- of zaterdagnacht merk je weinig van het gemiddeld hoge opleidingsniveau van veel IJslandse vrouwen

Verder scheelt het als je niet de builenpest hebt o.i.d.

Groet Tom

FYW

• Gerry van Roosmalen

Tsja, ik denk dat die IJslands vrouwen mijn eigen vrouwtje zagen, en dat ze zich meteen realiseerde dat ze bij mij zeker geen kans maakte :-) .

En we hangen ook niet vaak in de kroegen van IJsland rond. Reykjavik is voor ons meestal een plek waar we de eerste en de laatste nacht van de vakantie doorbrengen. Uitgaan zit er dan meestal niet meer in. Na de eerste dag laten we Reykjavik al snel achter ons, om ons op het wilde landschap te storten.

Maar de vraag ging er ook over of deze dames zich op het vliegveld al aan je opdrongen. Zou op zich wel een grappig gezicht zijn, allemaal van die wanhopige IJslandse dames, smachtend naar zo'n stoere hollandse vent. ;-)

Nou, veel plezier dan op IJsland, en denk er om…. Vrij veilig, of vrij niet ;-)

Groetjes,

Gerry

• nynke

Hoi Marcus,

kijk voor onze belevenissen even op dit prikbord van 13-01-05. als je op “Seljavellir” zoekt vind je het ook (laatste 180 dagen).

Het blijft een gok; je man meenemen naar IJsland…

veel plezier, Nynke

• marcus

Bedankt voor jullie reacties mensen !

Tja in oktober komen we eraan IJsland, en wat betreft dat de IJslandse dames wel eens niet mee veel kunnen door de drank…….dat geldt waarschijnlijk zeker voor ons…….hi hi.

Bacarde Army Doetinchem………here we go !!!!

• tom

hey martijn, dat was te verwachten hè? haha