vakantie ijsland

• nynke

Voor fly-drive is Askja-reizen de goedkoopste. We hebben er al 2 x geboekt. Ik vind ze er zeer kundig en vriendelijk.

In mei zijn alle campings nog dicht maar je kunt er vaak al wel kamperen. Je habt dan alleen geen wc en douche. Soms ook geen water!!

Het kan dan ook nog redelijk koud zijn; onder 0 graden 's nachts……

Tip: ga veel wandelen; dan zie je niet alleen veel maar beleef je IJsland ook.

hoi, Nynke

• riet

Er is in mei een vlucht via internet 2 pers 730 incl luchthavenbelasting

• Þ G

Hoi oprjochte Fries !

Nynke, you once asked about hiking in the north west.

Here is a VERY interasting place near river Síká

in Húnavatnssýsla.

http://www.nat.is/travelguideeng/plofin_hveraborg.htm

regards from Borgarnes ! Þ G

• Arnold Jansen

Kijk ook eens bij de Fly-drive aanbiedingen van IJsland Tours: www.ijslandtours.nl

Daar heb je een midweek(4n) of weekend(3n) voor resp. 515 of 565 Euro, incl. huurauto!!

• Arnold Jansen

oops - net andersom natuurlijk: weekend of midweek voor 515 of 565 Euro

• Jasper

Hoi Nynke,

Ik las je schreef dat Askja voor een flydrive de goedkoopste is. Geldt dat nog steeds, en ook voor oktober?

Wij willen 10 dagen in oktober en er is een aanbieding van de Kampioen voor 799 inclusief rechtstreekse vlucht, autohuur (4x4) en accomodatie incl ontbijt en eigen faciliteiten.

Groetjes,

Jasper

• Jasper

Hoi Joost,

Ik was benieuwd of jouw advies voor Riet ook voor mij geldt: wij willen in oktober gaan, voor een eerste kennismaking. Fly-drive (4x4), 10 dagen (incl accomodaties in 2-persoonskamer met eigen faciliteiten).

Heb je nog tips? Wij willen heel graag in ieder geval ergens 1 spectaculaire excursie doen.

Groetjes,

Jasper