Hallo Niels,
Ik zit al voor de brievenbus.:-)
We hebben al tot twee maal toe de auto verscheept via Eimskip. Als ik het me goed herrinner waren we toen iets van 2400 Euro kwijt, voor het verschepen, twee vliegtickets, en de eerste overnachting inclusief ontbijt voor twee personen. De meeste moeite heb je met het afleveren bij de douane. Het is aan te raden met twee auto's te gaan, want je moet nog een stukje op en neer rijden nadat je de auto hebt afgeleverd. In IJsland moet je nog een 20 minuten op en neer wandelen naar het douane kantoor.
Voor diesel betaal je een toeslag van iets van 80 euro per week of zo.
Als je auto hoger is dan 2 meter 40 betaal je trouwens een toeslag. Die zit bij die 2400 Euro in. Onze camper is 3.10 hoog. Maar mocht je meer informatie willen, kun je het nalezen in onze reisverslagen over IJsland 2001 en 2002 op onze site http://www.gerryvanroosmalen.nl En natuurlijk kun je me altijd mailen voor meer informatie.
Ik zal het je laten weten als het boekje is aangekomen, en ook zodra het reisverslag on-line staat. Misschien heb je het al gelezen, je had per slot van rekening het origineel, maar volgens mij ben ik de enige die mijn handschrift lezen kan.
Groetjes,
Gerry