zwart boekje met reisverslag.

• Niels Schaap

Beste mensen,

Afgelopen zondag 27 februari hebben wij een auto met het kenteken DS 041 opgehaald op keflavik ( een grand vitara-heerlijk ding ).

Dinsdag kwam ik tot de ontdekking dat in het bakje onder de voorstoel een zwart boekje lag, met daarin een reisverslag van nederlanders van de week daar voor.

Wie o wie is het kwijt en wil het graag terug ????????????

Met vriendelijke groet,

Niels

• Gerry van Roosmalen

Hallo Niels,

Ik ben dus sinds 26 februari mijn boekje kwijt. Erg fijn dat het terug gevonden is. Ik zou het dus erg graag terug hebben. We hebben werkelijk alles afgezocht, alle tassen binnenste buiten gekeerd, maar hebben het boekje niet kunnen vinden. Dat terwijl ik al vaker dingen in dat laadje gelegd had.

Hebben jullie ook zo'n fantastich weer gehad in IJsland.

Ik heb je inmiddels een mail gestuurd met mijn adresgegevens.

Ik zou het erg fijn vinden als je het boekje zou willen opsturen.

Met vriendelijke groet,

Gerry van Roosmalen

http://www.gerryvanroosmalen.nl

• Niels Schaap

Gerry ik heb mijn tas nog niet eens uitgepakt,

Maar fijn dat het allemaal weer goed komt.

Zie je Mail, groet Niels

• Niels Schaap

Gerry het is op de bus.

Groet Niels

• Gerry van Roosmalen

Hallo Niels,

Alvast heel erg bedankt! Ik ben op dit moment bezig met het inscannen en verwerken van de foto's die ik gemaakt heb in IJsland. Ik zal het je laten weten zodra ze on-line staan.

Wij hebben in ieder geval een fantastische week gehad. Ik wil nog wel een keer terug naar IJsland als het ook winters is. Dan lijkt me het landschap nog vele malen mooier.

Wij hadden een 1400 kilometer op de teller staan. We zijn voornamelijk in het zuiden gebleven. We kwamen tot aan het Jökulsárlon, en moesten toen toch aan de terugweg beginnen.

Waarschijnlijk gaan we in de zomer van 2006 in ieder geval, en dan met name de binnenlanden.

Groetjes en bedankt!

Gerry

• nynke

heb jij even mazzel , Gerry!!

Het internet… zo mooi soms.

Ik heb mijn 2 rode klapstoeltjes op deze manier proberen op te sporen; echter zonder sukses..

Hoi, Nynke

• Niels Schaap

Gerry,

Morgen op je brieven bus letten.

Ik neem nog eens contact met je op over het verschepen van een auto,ik begrijp dat jullie met jullie camper daar ervaring mee hebben.

Ik heb die ervaring niet : Hoe gaat het wat kost het enz.enz.

Maargoed ik spreek je nog wel eens.

Met vriendelijke groeten

Niels Schaap

• Gerry van Roosmalen

Hallo Niels,

Ik zit al voor de brievenbus.:-)

We hebben al tot twee maal toe de auto verscheept via Eimskip. Als ik het me goed herrinner waren we toen iets van 2400 Euro kwijt, voor het verschepen, twee vliegtickets, en de eerste overnachting inclusief ontbijt voor twee personen. De meeste moeite heb je met het afleveren bij de douane. Het is aan te raden met twee auto's te gaan, want je moet nog een stukje op en neer rijden nadat je de auto hebt afgeleverd. In IJsland moet je nog een 20 minuten op en neer wandelen naar het douane kantoor.

Voor diesel betaal je een toeslag van iets van 80 euro per week of zo.

Als je auto hoger is dan 2 meter 40 betaal je trouwens een toeslag. Die zit bij die 2400 Euro in. Onze camper is 3.10 hoog. Maar mocht je meer informatie willen, kun je het nalezen in onze reisverslagen over IJsland 2001 en 2002 op onze site http://www.gerryvanroosmalen.nl En natuurlijk kun je me altijd mailen voor meer informatie.

Ik zal het je laten weten als het boekje is aangekomen, en ook zodra het reisverslag on-line staat. Misschien heb je het al gelezen, je had per slot van rekening het origineel, maar volgens mij ben ik de enige die mijn handschrift lezen kan.

Groetjes,

Gerry

• Gerry van Roosmalen

Hallo Niels,

Het boekje is binnen. Nu kan ik echt beginnen met mijn reisverslag uit te werken. Ik laat het weten zodra het on-line is. Deze week gaat er over de post nog een presentje richting heemstede.

Nogmaals bedankt.

Gerry :-)

• Niels Schaap

Gelukkig, ik ben blij dat het weer bij jullie is.

Maak er een mooi verslag van, dan kunnen we het allemaal lezen.

Groeten en misschien tot op ijsland.

Groeten NielsGerry van Roosmalen schreef:

>

> Hallo Niels,

>

> Het boekje is binnen. Nu kan ik echt beginnen met mijn

> reisverslag uit te werken. Ik laat het weten zodra het

> on-line is. Deze week gaat er over de post nog een presentje

> richting heemstede.

>

> Nogmaals bedankt.

>