IJslandse Webcams

• nynke

mag ik ook mee???

Nynke

• Gerry van Roosmalen

Natuurlijk mag je mee, maar bedoel je 22 januari in Utrecht, of 20 februari in IJsland. (Het zal wel allebei zijn).

Groetjes,

Gerry ;-)

www.gerryvanroosmalen.nl

• Arnold Jansen

Tuuuuuuuurlijk mag je zaterdag 22 januari mee - of ga je met de trein ;)

• nynke

Ik bedoelde zaterdag de 22ste. Is er dan een beurs ofzo?? Ik vind beurzen altijd leuk maar om er nu alleen heen te gaan….. Ik kan er zelf wel komen met de auto maar vind het leuk om met je/jullie (gerry en ans ?? en Arnold ??) af te spreken.

zo ik durf wel hè !?

Nynke

• Gerry van Roosmalen

Jij heb lef. Maar dit komt van de site www.ijslandtours.nl

——————————–

INFORMATIEMARKT op zaterdag 22 januari **

Op zaterdag 22 januari 2005 houden wij een reis- en informatiemarkt in het NH Utrecht Hotel.

Wij willen u deze dag middels dialezingen laten kennismaken met onze reisbestemmingen. Reserveren is niet nodig, maar we raden u wel aan op tijd voor iedere presentatie aanwezig te zijn. Naast het bijwonen van de diverse presentaties, kunt u op de reis- en informatiemarkt ook advies inwinnen bij de aanwezige experts en reizen boeken.

Gratis toegang, consumpties zijn voor eigen rekening.

————————–

Tsja, het gaat wat ver om het hele programma hier te plakken, Vooral omdat je via http://www.ijslandtours.nl/index4.htm alles zelf kunt bekijken.

Maar daar gaan Ans en ik in ieder geval heen. Wij gaan in ieder geval in de middag. We willen ook de presentatie van Spitsbergen zien. Dus ook voor jou zeker interresant. Ik weet nog niet precies hoe laat wij er zullen zijn, maar als je ook gaat kunnen we misschien wel een tijd afspreken.

Groetjes,

Gerry

• Arnold Jansen

En ik ben er natuurlijk ook - van 9:00 tot 18:00 uur.

Nynke, je kan dus beter met je eigen auto gaan, of je moet er ook de hele dag willen zijn en in de buurt van Zoetermeer wonen…..

• nynke

Zoetermeer?? wêr leit dat?? Yn Fryslân soene we it “Swietemar” neame…

Ik kom dus wel met eigen auto; echter waarschijnlijk pas net voor de lezing over Spitsbergen begint, omdat we eerst andere verplichtingen hebben. Dus Ans en Gerry, het wordt iets later….

Groet, Nynke

• Gerry van Roosmalen

Ok, dan zien we jou/jullie vast wel bij de lezing over spitsbergen.

Groetjes,

Gerry

• Rick

Ik heb - als docent - regelmatig gezocht naar werk in het onderwijs op IJsland, maar dat valt niet mee. Heb ook directe contacten met collega's daar, maar ook dat haalt niks uit.

Sowieso zal ik dan toch ook eerst de taal moeten leren.

groet,

Rick

• Rick

? Hoe kan deze reply nou hieronder terecht komen … had onder “werkervaring” gemoeten …..