Guesthouse Akureyri

• Sabine Pols

Hi iedereen,

Ik wilde graag weten of iemand gehoord heeft van het guesthouse Tungusida 2 in Akureyri. Ik ga eind januari voor 6 maanden naar Akureyri en verblijf 5 maanden in Tungusida 2 en ik zou graag wat meer informatie willen hebben over dit questhouse omdat ik hierover niks kan vinden op het internet.

Ik hoop dat iemand meer informatie heeft over dit guesthouse en dat diegene op dit oproepje reageerd..

Alvast vriendelijk bedankt..

Groetjes Sabine

• mieke

hoi Sabine,

ik kan je helaas niets vertellen over het guesthouse, maar ben benieuwd wat je daar gaat doen die 6 maanden. Mag ik dat vragen?! Ik moet nl volgend jaar voor mijn studie 3 maanden onderzoek doen, en wil dat graag aan de universiteit van akureyri doen. Vroeg me dus af of jij daar toevallig ook iets aan de universiteit gaat doen of juist iets heel anders!

Ik zal eens mijn vriend mailen of hij iets weet over het guesthouse. hij woont nl daar in akureyri. Het kan echter (heel) lang duren voor hij antwoordt… wat dat betreft een echte ijslander. :-(

Mieke

• Sabine

Hi Mieke

Ik ga 5 maanden stage lopen aan de universiteit van Akureyri :) Ik help een proffessor met zijn onderzoek naar bepaalde bindingen in olien en vetten.

Daarna heb ik nog een maand vakantie dus ik ga beetje rondkijken op ijsland..

Dus ik zie je vast nog wel op de universiteit. Wat moet je voor een onderzoek doen en heb je al contact opgenomen met de universiteit??

Ik zou het heel fijn vinden als je vriend mij wat meer zou kunnen vertellen over dat guesthouse. Maakt niks uit als het lang duurt, ik heb alle tijd, ik ga pas eind januari naar ijsland.

Groetjes sabine

• mieke

ik ga pas in september als het gaat lukken! dus ik zal je niet zien daar denk ik… Ik ben net begonnen met het opstellen van een mail. Ik vrees ook dat het voor mij lastig kan worden, want ik studeer diergeneeskunde, en op de website van de universiteit staat geen onderzoek aangegeven wat voor mij goed zal zijn. maar wie weet!

Heb je een mailadres waarheen ik het antwoord van saesi kan mailen als ik dat heb?

Mieke

• marije

moet je in dat guesthouse verblijven?

ik heb vorig jaar wel een paar dagen in de jeugdherberg van Akureyri doorgebracht en daar ‘woonden’ ook een paar uitwisselingsstudenten. Dus misschien zou dat ook een optie zijn als je niet aan het guesthouse bent gebonden?

De jeugdherberg was in elk geval erg gezellig, aardige beheerder ook! En dicht bij het centrum.

• mieke

Hoi Sabine, ik heb mijn vriend gesproken (eindelijk) over het guesthouse. Hij had wel wat informatie, maar niet heel veel… Maar ik kan niet meer inloggen op mijn mail….:-( Dus weet jouw mailadres ook niet. Ik heb nu een ander adres dat wel werkt, dus als je me daarop even wilt mailen dan geef ik je de info die ik heb gekregen!

Mieke