Blue Lagoon een golfslagbad?

• Mar

Wie zou er vandaag in de Blue Lagoon gezwommen hebben?? Dat moet vast en zeker een GOLFSLAGBAD geweest zijn!!!! Zie:

http://hraun.vedur.is/ja/englishweb/reykjanes.html

Groetjes,

Mar

• Bob van Duin

Ik ben daar op 22 juni geweest, toen was dit wel het geval………golven van 30 cm hoog denk ik, was weer eens iets anders.

Bob

• Mar

Was dat dan ook door al die aardbevingen zoals van de laatste 2 dagen? Het je daar in het water gelegen terwijl er een tremor was?

Ik heb het geprobeerd bij te houden, maar het zijn zeker al zo'n 60à70 kleintjes geweest (zo gemiddeld tussen de 1,2 en 2,9.

Het zijn werkelijk een waanzinnige hoeveelheid stippies op de kaart, en het gaat nog steeds maar door! Ik denk dat IJsland weer wat breder aan het worden is!

Groetjes,

Mar

• ME

Zo te zien zit het recht onder de Keilir vulkaan. Krijgt Reykjanes er een nieuwe touristische attractie bij ?

• Bob van Duin

Ik heb geen idee of dit door kleine aardbevingen kwam, ik weet wel dat er een “harde” wind stond.

Bob

• Mar

Ik hoop bijna dat het de Keilir vulkaan is… als hij dan nog maar heel even wacht, over 2 weken vertrekt onze boot pas naar IJsland, dus we zullen er over 3 weken zijn, dan mag ie!!! :-)

Grappig hè, het gáát daar maar door, nu al een paar dagen!

Groetjs,

Mar

• Tom

Ik hoop dat wat minder, ik woon een paar kilometer verderop.