Hallo, weet iemand misschien heel toevallig hoe het dit jaar gesteld is met de bussen op ijsland?! Ik heb nl al mijn hele reis gepland, inclusief de bussen die ik moet hebben, maar dat laatste heb ik gedaan aan de hand van het busboekje van vorig jaar. Ik dacht: in mei kan ik wel weer aan het nieuwe boekje komen/de tijden van www.dice.is afhalen, maar daar is nog steeds niets bekend of het staat er gewoon niet op. Wel heb ik al prijzen en een aantal georganiseerde tochten kunnen vinden, maar de vertrektijden van de gewone lijndiensten etc? Nu staat er eindelijk: work in progress, will open soon. Maarja, wat is snel? ik ga al over 2 weken weg en ben nu toch wel benieuwd of de bussen een beetje hetzelfde rijden als vorig jaar of dat er heel veel veranderd is (omdat ze er nu zo lang mee bezig zijn?).
Ik heb al een paar keer gemaild, en begin mei ook al gebeld, maar toen was het nog niet klaar zeiden ze en moest ik maar mailen met mijn vraag. Daar heb ik dus nooit meer iets op gehoord.
Kortom: weet iemand hier meer van? is er nog steeds geen busboekje voor deze zomer? of is ie op ijsland toch wel al te verkrijgen? is er veel veranderd in vergelijking met vorig jaar? HELP!
Mieke