er lijkt mij iets mis met het forum

• an

er zijn berichten weg, de nieuwste

an

• Arnold Jansen

Dat idee heb ik ook - ik mis wat berichten en bij mij staan alle berichten aangemerkt als “nieuw”.

• kristel

Ben ik dus toch niet gek aan het worden…….:D

• tjerk

Arnold heb jij toevallig ad-aware of een ander soortgelijk programma laten draaien op de computer?

Heb ik namelijk ook wel eens gehad.

Tjerk.

• Gerry van Roosmalen

Klopt, als je je “cookies” weggooid worden alle berichten weer als nieuw aangemerkt. De “cookies” houden namelijk bij wat je wel of niet gelezen hebt. Adaware of elk ander programma dat Spy-ware verwijderd verwijderd ook de cookies. Overigens kun je dit ook vanuit internet explorer zelf doen.

Ik mis trouwens geen enkel bericht.

Groetjes,

Gerry

http://www.gerryvanroosmalen.nl

• an

ook die van mij over de paspoorttwijfel niet ? 2 stuks, met wat reacties

hier staan ze er niet op

an

• Ralph

Die mis ik inderdaad ook, en ook een aantal waarop met SPAM werd gereageerd.

Volgens mij worden die dan verwijderd. Zat volgens mij ook bij tussen de paspoort vraag.

Ralph

• an

idd, in een van de paspoortdraden zat zo'n spamlink

maar in de andere niet

an

• Arnold Jansen

Ja, op mijn thuiscomputer draai ik dagelijk Ad-Aware, maar die laat de “gezonde” cookies staan. Op mijn werk waar geen Ad-Aware draait stond alles weer als “nieuw” aangemerkt, maar dat zal dus wel een andere reden hebben, want thuis is het wel in orde, op de verdwenen threads/draden na dan.

• Willem van Blijderveen

Beste An,

om aan alle twijfel een eind te maken: ik heb inderdaad een tweetal spam-berichten (naar mijn mening niet op dit forum thuis horende berichten) verwijderd. Als daar andere berichten aan hangen, verdwijnen die ook.

Als er bij iemand (Arnold) overal ineens “nieuw” achter staat, dat heeft hier echter niets mee te maken.

Nou, hopelijk is iedereen weer gerustgesteld.

Groetjes, Willem.