Ijsland is tof!!

• Annemarie

Hallo allemaal,

Ik wil iedereen via deze weg even laten weten dat ik het hardstikke leuk heb gehad op Ijsland! Het is het meest fascinerende, bizarre en indrukwekkenste land dat ik ooit gezien heb……..ik hoop ooit terug te keren om nog eens van de schitterende natuur te genieten!

Dit wou ik effe kwijt.

Groetjes Annemarie

• Arnold Jansen

Schitterend dat je het zo naar je zin hebt gehad !!!!

Nu snap je helemaal waarom er zoveel “ijsland-freaks” op dit forum zitten ;)

Sinds mijn eerste keer IJsland ben ik ook nooit meer ergens anders heengegaan.

• tjerk

Hoi Annemarie,

Ben ik helemaal met je eens, ik ga ook zeker nog eens terug.

Want ik heb nog lang niet alles gezien.

Wat een land!!

Moet ik alleen nog anderen zien te overhalen, want niemand wil mee:(

Het is namelijk best duur, en dat moet je er maar voor over hebben.

Nou ik wel!!

Tjerk.

• Chris

he tjerk, waarom moet je mensen overhalen? IJsland is net zo tof als je alleen bent hoor, bovendien leer je hier heel snel mensen kennen!

Chris

• tjerk

Ja weet ik chris, ik ben al alleen geweest daar.

Ik ben vanuit Reykjavik excursies gaan doen, maar ik ben alleen in een straal van 150 km rond Reykjavik geweest.

De volgende keer als ik ga, wil ik de rest van het land zien.

Met een auto en een tentje ofzo, en om dat alleen te doen zie ik toch niet zo zitten.

Maar je hebt gelijk dat je er zo anderen leert kennen.

Ik ben alleen naar IJsland gegaan, maar ik ben er eigenlijk niet alleen geweest!

Tjerk.

• Chris

Owkee, sorry, maar als je ooit nog een reisgenoot zoekt om naar IJsland te gaan, ik houd me aanbevolen!

• tjerk

Je zit nu ook al op IJsland zo te zien.

Het is voor mij ongeveer 3 maand geleden, maar dat is alweer veel te lang.

Ik wil het liefst deze zomer nog weer terug, maar dan moet ik nog wel vrij kunnen krijgen.

Maar leuk aangeboden, doe anders ff een mailtje met wat meer informatie over jezelf en wat je nog wilt zien op IJsland.(klik op mijn naam).

Tjerk.

• Chris

Kan het zijn dat je email niet klopt Tjerk? Krijg m namelijk accuut terug gestuurd….

• tjerk

ja klopt was niet goed.

sorry.

maar nu moet ie goed zijn.

tjerk.

• Chris

Nu werkt ie niet haha, nou ja hier is mijn emailadres

groetjes