Nederlanders in IJsland

• Willem

Ik heb een tijd geleden ook al een oproep gedaan en hier reacties op gekregen maar ik ben al de info kwijtgeraakt! Graag hoor ik van Nederlanders die in IJsland wonen of gewoond hebben omdat het voor mij nog een dik jaar duurt maar dat gaat vast sneller dan ik denk en ik wil goed voorbereid in Reykjavik aankomen!!!! Ik ga voor minstens 2 jaar in Reykjavik wonen voor locatieonderzoek voor films en fotoshoots.

Dus heb je info die onmisbaar is voor een kaaskop in Reykjavik! Laat het me weten!

• Martijn

Hoi Willem,

Klinkt te gek wat je gaat doen. In augustus ga ik samen met mijn vriendin voor onbepaalde tijd naar IJsland, mochten we daar ‘onmisbare’ informatie voor je opdoen, zal ik je dit direct laten weten!

Wellicht tot in Reykjavik!

Martijn

• Bob van Duin

Beste Willem,

Heb je daar personeel nodig in IJsland? Ik kan je helpen aan een meisje dat daar in mei heen verhuisd, zij is IJslandse die al enige tijd in Nederland woont, ze spreekt beide talen vloeiend.

Met vriendelijke groet,

Bob van Duin

• Willem

Hardstikke leuk! Laat het me vooral weten! Wat gaan jullie doen?

• Willem

Hoi Bob, dank je wel voor het aanbod! Ik heb nog geen idee of ik iemand nodig zal hebben maar als dat zo is zal ik het op het prikbord laten weten!

Groet,

Willem

• Martijn

Mijn vriendin is (kinder)fysio en gaat ook als zodanig aan de slag. Ik ben nog op zoek en hoop op een leuke baan. Wellicht in toerisme in een internationaal bedrijf. Mocht je nog suggesties hebben hoor ik het graag!

• Dympha

hallo medelanders,

ook ik ben mij aan het orienteren op ijsland, om te gaan werken over anderhalf jaar.

Mijn interesse ligt in de medische sector, ik ben verpleegkundige en momenteel volg ik de anesthesieopleiding.

Ik lees de komende tijd gezellig met jullie mee en indien iemand tips heeft die speciaal op ziekenhuis of operatiecomplex gericht zijn…ik hou me aanbevolen!!!

Groetjes van Dympha

• tom

hoi Willem,

als je met wat meer specifieke vragen komt zullen we ze met plezier proberen te beantwoorden.

tom en gaby

• bas mulder

ik ken alleen Danny van Walsum een rotterdamse kunstenares die in de byuurt van de grote metaal smelterij woont ten weesten van reykjavik

• Chris

Ik woon nu 5 weken in Reykjavik en zou niet weten wat onmisbaar is voor een kaaskop in IJsland. Op een flinke portie doorzettingsvermogen en een dikke portomonaie na da….