Ijslandse cursus bij Sigurdur Nordals Instituut

• Willem

Wie o wie heeft ooit deze cursus van een maand gedaan????? Ik wil heel graag ervaringen horen van studenten die me zijn voorgegaan!!!!!!!!!!

Groetjes,

Willem

• Bob van Duin

Ik ben hard op zoek naar een cursus IJslands, maar de dichtbijzijnde die ik kan vinden is in Antwerpen, waar wordt deze cursus gehouden?

Groetjes Bob

p.s. weet iemand nog andere alternatieven?

• MartijN

Ja, ik zou dat ook wel graag willen weten! Of boek met handige lessen ofzo, dat zou alvast iets zijn.

MartijN

• mattijs

In Den Haag wordt IJslandse gegeven door een IJslandse vrouw, momenteel liggen de cursussen stil maar deze beginnen waarschijnlijk weer in augustus of september. Mocht hier interesse in zijn dan kan ik haar tel. nr geven.

Een goed boek om mee te beginnen is Learning Icelandic, tekst en werkboek.

vr. groeten

mattijs

• Bob van Duin

Beste Mattijs,

Ik heb zeker interesse om IJslands te leren, kun jij mij haar nummer geven?

Je maakt mij erg blij met dit soort berichten.

Bob

• Willem

Learning Icelandic heb ik al doorgewerkt, is te bestellen via Mal og Menning. Volgens mij staat de link op de startpagina

Nu wil ik in 2005 ( de inschrijftermijn is verlopen) een maand in IJsland de taal bestuderen! Dus mensen die het gedaan hebben!!!!!!!!! Laat me weten hoe het is!

• Christel

Leuk dat er meer mensen zijn die zich afvragen waar je in Nederland Ijslands kan leren.

Ik kan alleen dat bestel adres van Mal og Menig niet vinden!!

Tak fyrír, Christel

• Gerry

Voorheen hadden ze een engelstalige site, maar die kan ik nu niet meer vinden. Via deze link kun je het boek wel bestellen.

http://edda.is/Net/products.aspx?pid=825&l_cid=-1&l_pubid=-1&l_y=-1&sw=learning

Groetjes,

Gerry

http://www.gerryvanroosmalen.nl

• nel

Hoi,

Ik ben die cursus nu aan het doen. Wat wil je weten?

Groeten Nel