Help! Fotorolletje verloren!!

• Annemarie

Hallo Allemaal,

Onlangs ben ik op vakantie naar Ijsland geweest en heb ik daar (helaas) een volgeschoten filmrolletje verloren.

Op het rolletje staan de foto's van mijn twee mooiste dagen op Ijsland;

de Zuidkust-tour (o.a Skògar Folk Museum, Vik, de Thjòrsàdalur-vallei, Hekla en ook opnamen van de gletsjer-tour en Gjàin)!

Ik ben het rolletje verloren vlakbij de Viking-boerderij Stong.

Om precies te zijn bij de “Waterfall of Help” - dat weet ik absoluut zeker.

Ik heb daar nl. een nieuw rolletje in mijn camera gezet en de oude eruit gehaald,

(door een windvlaag is mijn tasje onderste-boven gewaaid…..en eruit gevallen).

Toen ik ontdekte dat ik het was verloren, waren we alweer op weg naar het hotel.

Zodoende heb ik geen gelegenheid gehad om daar nog te zoeken.

Ik zou ècht HEEL graag dat ene fotorolletje terug willen hebben…….want het is voor mij erg belangrijk! Zouden er mensen zijn die voor mij willen uitkijken als ze daar toevallig ook komen?!

Het is een fuji-film - 400 Asa (groen rolletje) - het zit NIET in zo'n zwart/wit plastic omhulsel!!

Verder heb ik daar niet veel rondgelopen, dus de kans is aanzienlijk dat er tòch iemand is die het vindt.

Zou diegene die het rolletje vindt a.u.b contact met mij willen opnemen, zodat ik het een en ander met hem/haar kan regelen??

Alvast heel erg bedankt voor de medewerking! Keep looking!

Annemarie

(reacties via het prikbord a.u.b)

• Gerry

Hallo Annemarie,

Erg vervelend. Ook het ergste wat mij zou kunnen overkomen. Misschien dat je dit ook op een IJslands forum kunt plaatsen. http://iceland.vefur.is/forum/ Wellicht hebben die mensen meer gelegenheid op die plek te komen waar jij je rolletje verloren bent.

Veel succes.

Gerry

http://www.gerryvanroosmalen.nl (reisverslagen en foto's van IJsland)

• Rick

Ik heb ‘t rolletje helaas niet, maar ’n tip voor een volgende keer (en ook voor verwisseling in de fotocentrale): maak de eerste foto altijd van een briefje met je naam+adres.