Net terug

• Ms.Indy

Hallo,

Ik ben net terug uit IJsland.Niet zo veel dagen geweest hoor maar genoeg om het een en het ander te zien. Wat is het daar mooi.

Het weer was perfect. En wat me opviel dat de restaurantjes top zijn.

Vooral Vegamot en Potturin og Pannan. Bedankt Arnold voor de tip van dit laatste restaurant. Echt goed gegeten daar.

Wat ook een leuke is is Enrico .Je kan er lekker eten en loungen.

Wat wij dus niet wisten is als je wilt betalen je zelf naar de kassa moet gaan. Dit in tegenstelling dat je in Nederland de ober roept.

Selfoss en Geysir en de beroemde breuklijn Whale watching zijn een aanrader.

Natuurlijk ook de Blue lagoon. Heerlijk relaxed daar.

• ME

Wat is er te zien in Selfoss ?

• Noor

Oeps, ik bedoelde Gullfoss :-) de beroemde waterval.

• ÞG

Halló !

Hvað er merkilegt að sjá á Selfossi, spyr ég ???

Kveðja ÞG

• Noor

Kan je dit bericht vertalen in het Engels? .Dan kan ik je een antwoord geven.

Dat ik Selfoss schreef komt waarschijnlijk door dat ik ook het boek Op dood spoor aan het lezen ben. Dat speelts zich af in IJsland. Goed boek hoor.

Groetjes,

Noor

• Arnold Jansen

Graag gedaan - en goed te horen dat je het zo naar je zin had!

Dus je gaat ongetwijfeld een keer terug……..maar dan langer………;)

• MS

Hvað er merkilegt að sjá á Selfossi, spyr ég ???

Wat is bijzonder om te zien in Selfoss, vraag ik

• Noor

Ik ga zeker een keer terug Arnold. Er is veel te zien.

Tijdens het inchecken toen we terug naar huis gingen werd ons gevraagd of we een dagje langer wilde blijven wegens overboekingen. We zouden dan 200 dollar krijgen.

Uiteindelijk ging het maar om 1 overboeking. Jammer want dat aanbod hadden we zeker aangenomen. Konden we nog een auto huren en een stukje van de zuidkust zien.

Noor