wie vloog met deze maatschappij ?
om te weten of jullie het ‘waagden’ om met een ryanair-ochtendvlucht de verbinding met hun middagvlucht in londen te halen
an
ik heb het nog niet gedaan, maar ik ga het wel doen! Ik heb idd bij ryanair geboekt ‘s ochtends, en dan ’s middags de vlucht naar ijsland met icelandexpress. Ik hoop dat het gaat lukken met overstappen, maar het moet kunnen als de bagage een beetje meewerkt! Ook voor de terugweg heb ik beide vluchten op 1 dag gepland. Heel spannend dus!!
Mieke
Wij zijn vorig jaar vanaf vliegveld Groningen naar Londen gegaan en vanaf daar met Iceland express naar IJsland. Dit ging heel goed. We vertrokken ca 11.00 uur vanaf Nederland en ik dacht om ongeveer 19.00 uur uit Londen.
Dit jaar ga ik weer op deze manier, alleen vlieg ik dan via Kopenhagen. Ik wens je heel veel plezier en een prettige vakantie.
Jeanet
ik heb nog ff tijd om te beslissen: ryanair heeft wat subsidiemoeilijkheden in belgie, en heeft de verbinding met stansted (voorlopig) geschrapt
straks moet ik nog een alternatief zoeken
maar die verbinding, ik ben er niet echt gerust in
voor de terugreis doet het me niks, maar stel je voor dat je de heenreis mist…
ik las dat je er al geweest bent…plaats je dan ook es je schatting in het volgende budget-draadje ?
an
Wij gaan het er dit jaar ook op wagen… het kan inderdaad wel fout lopen, maar het prijsverschil met de officiële lijnvluchten is wel erg groot naar mijn gevoel. Vermits de rest van de reis al vrij duur zal zijn, hebben we hier maar voor de goedkopere weg gekozen. Je hebt ongeveer 2,5 à3u voor de overstap, dus dat moet toch kunnen hoop ik. Je kan met Ryanair ook vanuit Eindhoven naar Londen vliegen, misschien is dat een alternatief voor Charleroi.
Wij hebben de reis al grotendeels uitgestippeld en ik denk dat dat toch wel handig is om op voorhand al een beetje te bekijken wat je allemaal wil zien en waar je allemaal naartoe wilt.
Als je het nog niet gedaan zou hebben, kan je best op voorhand (nu dus ;-) ) een redelijk gedetailleerde wegenkaart (schaal 1:600 000 bv.) kopen. Dat helpt heel goed om alles een beetje te kunnen situeren, het geeft een idee over het aantal kilometers en wat haalbaar is en wat niet.
Daar heeft Hans helemaal gelijk in!
Afgelopen zomer was ik er voor de 27-ste keer (dit keer met 2 campers) maar nog steeds stippel ik mijn reizen helemaal en uiterst gedetailleerd uit om als je er eenmaal bent ongeveer te weten of je ergens wat langer/korter kunt blijven. Ook is het handig om minimaal 1 extra vrije dag aan het eind in te plannen voor het geval je onderweg met pech te maken hebt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?