Auto huren

• Ralph

Hallo,

Ik heb op internet zitten kijken welke autoverhuurders er zijn en wat zij ongeveer voor een auto vragen. Nu liggen alle prijzen redelijk bij elkaar behalve die van GEYSIR. Die verhuren hun auto's behoorlijk onder de IJslandse marktwaarde.

Heeft iemand ervaring met deze verhuurder? Verhuren zij relatief nieuwe auto's of zijn dit de afdankertjes van andere verhuurbedrijven?

Ik zou hier graag meer info over ontvangen. Dit drukt behoorlijk de kosten van een trip naar IJsland. Indien men goede ervaringen heeft misschien een goede tip voor andere IJslandgangers!

Ralph

• Edwin

Hoi Ralph,

Ik heb hier op mijn werk bij touroperator Destination Iceland eens even rondgevraagd maar Garður die dit bedrijf runt, hij heeft een goede reputatie dus lijkt het mij het proberen waard. Hij is een echte IJslandse ondernemer die graag zijn positie op de huurmarkt wil vergroten door te stunten met de prijzen.

Groeten uit een (voor de vijfde dag achtereen) stormend en regenend Reykjavik

Edwin

• an

ik dacht eerst met openbaar vervoer en liften te reizen, maar een goedkopere huurauto lijkt ook wel een mogelijkheid

alleen kan ik de website waarvan sprake niet direct vinden, wil je die es posten aub ?

thnx

• Arnold Jansen

Als het nog steeds over Geysir gaat: http://www.geysir.is

• André

Ik heb een auto via askja reizen geboekt en dit is echt goedkoper dan alle aanbieders in ijsland. Begin mei betaal je daar voor een cat.B auto 54 euro per dag.