Hello Maresa !
Nice photos
(thoug I like the summer better)
I see that you have been in the
count where I live:
http://members.chello.nl/d.maltha/DSC00630.JPG
Hope you had a pleasant trip !
Með bestu kveðju !
ÞG.
Hallo Corrie, wij zijn er in juni 2001 geweest, 4 weken.
Tenzij je van wintersport en donkere dagen die 24 uur duren houdt, zou ik je die periode aanbevelen.
Wij hebben het hele eiland rondgereisd, langs de kustweg (1400 km),hebben gekampeerd, en hebben dit als een unieke ervaring beleefd. Wat een land !
Houd ook rekening met de kosten, het is er niet goedkoop. Een etentje, of gewoon boodschappen doen bij de supermarkt slaat een flinke bres in je vakantiebudget.
Ik heb eventueel een reisverslag voor je, wat ik naar een tijdschrift heb gestuurd. De foto´s meesturen zal wat lastiger zijn want die staan op dia´s.
Ikhoor het wel !
Hallo Corrie,
Sneeuwkettingen zou ik zeker meenemen, in het zuidwesten zijn winterbanden meestal afdoende. Tot nu toe heeft er nog maar een paar dagen sneeuw gelegen.
Afgelopen weekend hebben wij met een paar vrienden een huisje gehuurd ongeveer een half uur rijden van Selfoss, een echte aanrader: mooie omgeving, geweldig kitsche inrichting (heel knus) en op de veranda een grote hot pot om lekker in te ontspannen. Als het helder is kan vanuit het bad het noorderlicht zien.
Ik kan je het telefoonnummer geven als je wilt.
Je zou hier goed kunnen overnachten als je naar de Gulfoss en Geysir geweest bent.
De tekst in het IJslands zegt dat wanneer je in IJsland van iemand inlichtingen wilt moet je niet aarzelen om te vragen.
Veel plezier,
Tom
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?