cursus ijslands

• mattijs

In Den Haag is onlangs een cursus IJslands van start gegaan,zowel voor beginners als gevorderden. Er zijn nog niet zoveel studenten (3,4) dus er kunnen nog een paar mensen bij.

De cursus wordt gegeven door een mevrouw die vroeger in Duitsland aan de universiteit IJslandse les heeft gegeven.

Geinteresseerden zal ik meer details kunnen emailen.

Groeten Mattijs

• Willem

Hoi Mattijs! Ik ben HEEL erg jaloers op de cursus maar vrees dat ik niet de tijd kan vrijmaken om naar Den Haag te komen :( Wanneer is de cursus???????

Bless!

Willem

• mattijs

Elke dinsdag, ongeveer anderhalf uur lang.

Als je niet kunt komen, wordt het zelfstudie, ik heb zelf het tekstboek learning icelandic en het daarbij horende werkboek, daar kun je goed mee uit de voeten.

groeten mattijs

• Wilma

Ik wist inderdaad dat deze cursus zou starten. Ik heb er helaas niet de tijd voor kunnen vinden om naar Den Haag af te reizen elke week. Als er nu eens een cursus start in A'dam of regio hou ik me meer dan aanbevolen!!

Het boek heb ik ook, maar ik zou toch ook graag het spreken wat meer willen oefenen.

Dus als er mensen hier in de buurt zijn……

Groeten Wilma.

• Marieke

Hallo,

Wat leuk! Ik wil graag meer weten over deze cursus. Hoeveel kost het? Hoeveel lessen is het? Ik ga in Januari naar IJsland maar zou graag wat les hebben voor die tijd. Heb je misschien wat extra informatie voor me?

Groetjes, Marieke

• mattijs

Je kunt in principe zoveel lessen nemen als je wilt, het kost 20 euro per les van ongeveer 1,5 uur. Je kunt min of meer of je eigen niveau werken.

• Marieke

Bedankt! Heb je dan ook het telefoonnummer, adres enzo voor me? Ik weet niet waar die cursus precies is en ik zou graag even bellen over extra informatie. Alvast heel hartelijk bedakt!!

Marieke

• mattijs

VIa dit tel nr kun je meer info krijgen,

Rebekka Magnusdottir-Olbrich

070-3544263

• ineke

Is het tekst- en werkboek te bestellen? Heb je toevallig een ISBN-nummer? Helaas heb ik geen tijd om naar Den Haag te komen.

Groet, Ineke

• mattijs

isbn nr is 9979-3-2284-5 (werkboek) en 9979-3-1919-4 (tekstboek)

groeten mattijs