Nederlanders in IJsland!!!

• Willem

Hallo! Ik zou graag willen horen van Nederlanders in IJsland hoe het hen bevalt er te wonen en werken! Ik hoop september 2004 naar IJsland te verhuizen! Groet! Willem

• Frísi

Vilhjálmar,

hvað ætlarðu að gera þarna á Íslandi?

• Willem

Frisi!!!! Die taal, in een jaar leren…. HELP!!!!

Spreek je nederlands????

• Francien

Hij zegt: “Willem, wat wil je gaan doen daar op IJsland?”

Ik woon zelf niet (meer) op IJsland, maar heb daar wel goede tijden gehad! En ja, wat wil je daar eigenlijk gaan doen?

Groeten, Francien

• Willem

Ik ga werken aan twee projecten gericht op modefotografie en kleine filmpjes voor Vogue Worldwide. Wat heb je zelf gedaan in Ijsland?

• Willem van Blijderveen

Hallo Willem,

m.b.t. de modefotografie: kijk eens op www.steps.nl; op deze site staan momenteel ook modefoto's op die in IJsland zijn gemaakt. Ze zijn ook gebruikt voor de winterbrochure 2003/2004 van Steps.

Mvg, een andere Willem.

• Willem

Hoi Willem! Dank je wel! Heb meteen contact opgenomen voor info! Ik ga vooral op lokatiejacht door het hele land. Betaald reizen, geen betere manier om te werken! Heb trouwens een heel stel reisgidsen over ijsland bij elkaar verzameld en je bent vertegenwoordigd! Hoe ben je daar ingerold? Ik heb “duurzaam toerisme” gestudeerd op de hogeschool voor toerisme in breda. Ben benieuwd wat de mogelijkheden daarvan zijn op ijsland. Volgens mij zijn die geweldig! Groeten!

• Marcel lafeber

bel Fred bij Icelandair in Reykjavik : die komt oorspronkelijk uit Breda ,zo´n 20 jaar geleden , en wil nooooit meer terug.