blue lagoon aandoen????

• angela schuitemaker

eind augustus ga ik voor een 3-tal nachten naar Reykjavik en wil 1 a 2 excursies doen. ik heb al diverse reisgidsen/sites bekeken voor dagtripjes en wil eigenlijk alles wel meemaken. Gulfoss zeker , dat lijkt mij zo prachtig! en dan nog een dagje ergens naartoe…. the blue lagoon lijkt mij veel te toeristisch, dus… heeft iemand ideeen voor een bustoer?

alvast bedankt voor het meedenken,

angela

• Truus

Ik zou zeker niet naar de Blue Lagoon gaan. Daar zwem je in het afvalwater van een electriciteitscentrale. En die toeristen trappen er nog in ook!

• muga

WATT!!! de blue lagoon is juist een must, daar kom je helemaal tot rust. Het is inderdaad afvalwater, maar het is heel schoon, het water wordt slechts gebruiklt om energie op te wekken en het overtollige water is dus de Blue Lagoon!

Wat mij betreft een echte aanrader.

Muga

• willem van blijderveen

Helemaal mee eens Muga.

• Gerry van Roosmalen

Ik ben er twee keer geweest, en na een half uurtje had ik het toen eigenlijk wel gezien. Het is op zich leuk om gezien te hebben en een keer in rondgezwommen, maar een hele dag zou ik me er niet kunnen vermaken.

Groetjes,

Gerry

http://www.gerryvanroosmalen.nl

• Irene

Ik ben zelf in maart naar IJsland geweest, voor 5 dagen. Als je er maar zo'n korte tijd verblijft is de Blue Lagoon juist goed te doen. Het is leuk om er ‘s avonds heen te gaan en dan ongeveer 2 uur lekker te zwemmen. Dan kun je ten minste ’s middags nog iets anders doen (ik heb toen 's ochtends paard gereden -ik heb overigens geen rij-ervaring en het was heel erg leuk om te doen)

Ik zou zeggen: ga lekker na de Blue Lagoon om te relaxen van een dag IJsland!

• Háns

Dan heb je niet nauwkeurig gelezen.

• Háns

Vijf dagen in IJsland? Erg kort hoor.

• Wouter (vriendje van ireen)

Meerdere dagen was een beetje te duur en we konden niet wachten tot het einde van onze studie, dus zijn we gewoon eens een kijkje gaan nemen. We komen nog wel een keer terug.

• Rick

Inderdaad, zo denk ik er ook over. Als je er toch heen wilt, ga dan 's avonds.

Ik vond zelf de Kaldidalur Hoogvlakte tour érg indrukwekkend.