Problemen en nieuwe WWW.IJSLAND.NL

• Arnold Jansen

Hallo IJslandliefhebbers,

Allereerst: Michiel (ME), het was géén gammele applet maar een officieel gekocht pakket, evenals de roterende kopbanner……….. ;o)

Dat het menu soms niet werkt had te maken met de ruzie tussen MS en Sun over de Java Virtual Machine. Gebruik je die van Sun, dan is het helemaal hopeloos, maar zie je tenminste wel iets. Net als Gerry heeft gedaan helpt het installeren van de aparte Microsoft VM.

Ondanks dat het gelukkig niet vaak voorkwam, heb ik het menu veranderd in een Flash-versie, maar de submenu's (nog) niet, dus dat schiet nog niet echt op…..

Vandaar dat ik maar begonnen ben met een totale layoutwijziging.

Uiteraard duurt dat wel even, want het is tenslotte ook maar een hobby…………al is die wat uit de hand gelopen.

Ik ga eerst even een maand naar IJsland (whooohoooooo) met 2 campers en daarna ga ik weer aan de slag.

Voor een voorbeeld hoe het wordt EN vooral om opmerkingen te ontvangen (heel graag!) kun je hier terecht (Alleen een paar rood-op-geel gekleurde links doen het…..):

http://www.holiday-photos.com/adverteren.html

Groeten en veel plezier,

Arnold Jansen

• Arnold Jansen

Handig………de opgegeven link zal soms niet werken, omdat de hoster van die site failliet is gegaan en nu is overgenomen. Alle sites worden deze dagen overgezet………… :(:(

• Gerry van Roosmalen

Hallo Arnold,

In ieder geval heel veel plezier in IJsland. Dit jaar zit het er voor mij helaas niet in, maar Schotland schijnt ook mooi te zijn :-) . En ik ben benieuwd naar je nieuwe site zodra deze on-line is.

Veel plezier.

Groetjes,

Gerry

P.S. leuke hobby trouwens!

• Arnold Jansen

Ja Schotland is zeker mooi !

Die staat tweede op mijn lijstje, maar voorlopig is het IJsland, IJsland, IJsland………….o ja, en daarna IJsland ;)

Veel plezier en ik kijk nu al uit naar jullie foto's !

• ME

Ook een gekochte applet kan gammel zijn :-)

• Arnold Jansen

:) en het ergste is………………daar heb je nog gelijk in ook……

• Rick

Hmmm …. na vorig jaar IJsland zijn wij dit jaar naar Schotland geweest :-)

We hebben wel constant lopen vergelijken. Schotland is mooi, maar IJsland heeft zeker meer indruk gemaakt.