Duur???

• Laura

Wij gaan in Juni op vakantie naar Ijsland. Geweldig lijkt ons dat maar dat even ter zake.

Mijn vraag is en ik hoop dat daar iemand antwoord op kan geven, ik heb gehoord dat het vreselijk duur is daar. Dat een pizza bijvoorbeeld al gauw 25? kost??? is dit ook zo??

Groetjes

Laura

• ME

IJsland is duur, maar EUR 25 voor een pizza lijkt me veel. De pizza die ik afgelopen jaar bij Geysir kocht, kostte me dacht ik rond de EUR 20 en dat was inclusief frisdrank. Maar misschien dat je in een luxe restaurant in de binnenstad van Reykjavik wel EUR 25 betaald. Ik heb wat prijzen van dagelijkse boodschappen verzameld op :

http://home.wanadoo.nl/erens/icecycle.htm#FOOD

• Hans

Pizza's kostten (in 2001) zo'n 25 gulden, geen 25 euro.

• martine

Ik kom net terug uit IJsland en heb in een pizzaria in Reykjavik gegeten en daar betaalde ik voor een peperoni pizza en een 7-up zo'n 1400 kronen en dat is iets van 16 euro. Het is wel 1 van de goedkoopste maaltijden want in een sjiek restaurant betaal je al gauw zo'n 3500 kronen voor een maaltijd. Als je van restaurants als het Hard Rock Cafe houdt dan is dat wel goed te doen. Hou rekening met iets van 20 euro per maaltijd. Groetjes Martine