goedkoopste overtocht

• auke

Wie kan mij vertellen wat de goedkoopste wijze om van Nederland over te steken naar Iceland? Dus een enkele reis naar Iceland en de verblijfstijd is nog niet bekend maar toch wel zeker minimaal een maand.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Auke en Agnes

• Laura

Hai hai

ik ben ook bezig met een reis te boeken naar Ijsland en heb gezien dat een retour met Icelandair ligt tussen de 242 € & 618 € afhankelijk van het hoogseizoen. Ik ga zelf in Juni. Dat gaat mij 402€ kosten dan. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Groetjes

• Martin

Als je tijd genoeg hebt dan vlieg je het goedkoopst met Ryanair (vanaf Eindhoven) naar Londen Stansted (kosten circa 35 euro + 30 euro belasting), en vanaf Londen Stansted met Iceland Express naar Reykjavik (kosten 70-110 euro p.p. inclusief belasting, afhankelijk van de reisdag). Prijzen gelden zelfs in het hoogseizoen zolang je maar op tijd boekt!

Je hebt dan wel een late aankomst in Reykjavik, en hebt natuurlijk een lagere reistijd omdat je moet overstappen en een paar uur moet wachten in Londen.

Voor de terugreis is deze reisweg minder goedkoop, omdat je moet overnachten in Londen omdat er na aankomst vanuit Reykjavik in Londen geen vliegtuig meer naar Nederland gaat.

Alles is te boeken via internet:

- Iceland Express: www. islandexpress.is

- Ryanair: www.ryanair.com

Martin

• Marcel La Feber

Het schijnt dat islandexpress ook vanaf Kopenhagen vliegt; dat is liftbaar.

De allergoedkoopste manier blijft zwemmen.