stage lopen in ijsland

• judith ogink

als student industrieel ontwerpen zoek ik een stageplaats bij een ontwerpbureau of een bdrijf in ijsland.

heeft iemand tips voor mijn stage bij ontwerpbureaus of bedrijven in ijsland die consumentenproducten ontwikkelen?

alvast bedankt!

groetjes,

judith

• luitzen

Ik wil volgend jaar ook een stage in IJsland, maar wel op een ander werkgebied. We moeten deze moduul dan ook een plek gaan zoeken en daarom zou ik graag even contact met je willen, want misschien kunnen we elkaar helpen. Hoe ver ben je al met de stageplek en waar ga je slapen? Hoop snel iets van je te horen.

oant later,

Luitzen

p.s. is ogink IJslands?

• Tim

Hi Judith,

Ik ben zelf op zoek naar een afstudeer/stage plaats en ben benieuwd of jij misschien nog wat handige tips hebt.

Bedrijf, woonruimte, kosten, reis erheen en natuurlijk de leukste plekjes in IJsland zijn nu vooral van belang voor mij..

groeten van Tim

• Tim

Hi Luitzen,

ik zoek zelf naar een stage/afstudeerplaats in IJsland per januari. Heb je nog handige tips voor me.

Ben jij zelf inmiddels weer terug en hoe bevalt(beviel) het daar in het mooie IJsland.. hoor wel dat de beirtjes enorm duur zijn in de kroegen..

groeten van Tim