Ik zou graag mijn auto willen vervoeren naar IJsland
Hoe duur is dat ongeveer???
Ik heb hetzelfde plan, dit vond ik bij askja reizen:
Vanuit Rotterdam vaart de IJslandse maatschappij Eimskip wekelijks met een vrachtboot naar ReykjavÃÂk. Op deze wijze kunt u uw auto of motor naar IJsland vervoeren, terwijl u zelf vliegt!
Vertrek vrachtboot vanuit Rotterdam iedere woensdag (voertuig uiterlijk dinsdag vóór 11.00 uur afleveren). U kunt uw voertuig de dinsdag daarop tussen 13.00 en 15.00 uur in Reykjavik ophalen.
Vertrek uit ReykjavÃÂk iedere donderdag (voertuig woensdag vóór 12.00 uur afleveren). Aankomst in Rotterdam op maandag, voertuig kan woensdag worden afgehaald.
Prijzen vanaf: Motor + 1 persoon: € 821, Auto + 2 personen: € 991, Auto + 4 personen: € 676 (afhankelijk van het seizoen)
Bovenstaande prijzen gaan uit van een auto van max. 5,9 m lang en 2,39 m hoog (voor auto’s tot 6,9m lang en
3,35 m hoog geldt een toeslag van € 96) en een retourvlucht Amsterdam-KeflavÃÂk met een maximum verblijf in IJsland van 30 dagen. De heenreis van de vlucht dient op een ma, di of wo te vallen, de terugreis kan elke dag behalve vrijdag.
Toeslag: p.p. heenvlucht op do, za of zo 16-5 t/m 19-9 € 48.
Voor 15 mei en na 20 september maakt de vluchtdag geen verschil.
- excl. kosten opmaken laadbrief € 36
- excl. luchthavenbelasting ca. € 56
- kosten caravan of vouwwagen € 391; beiden tot 5,9 m lang en 2,39 m hoog
- bij verscheping van uw voertuig: het afsluiten van transportverzekering (ca. 1% van nieuwprijs) wordt aangeraden
- voertuigen die op diesel rijden moeten bij binnenkomst in IJsland dieselbelasting betalen (indicatie: vanaf € 22 per week voor een auto van 1000kg)
NB Bij boeking vragen wij u naar autotype, kenteken en lengte, breedte en hoogte van de auto. Na reservering ontvangt u van ons een informatiepakket w.o. een goede wegenkaart van IJsland (1:500.000).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?