De ijskoning

• De ijskoning

Goedendag,

Ik ben een man van in de 40 jaar, en ben voor mijn werk veel in het buitenland. Ik werk op dit moment in de vastgoed en kom daar ook wel is voor in Ijsland. Nu is mij daar 1 ding erg opgevallen, ik had het ook wel is gelezen maar als je in het echt ziet wat een vrouwen overschot daar heerst is dat toch wel bizar. Ik was daar de laatste reis en werd bijna aangevallen door het vrouwelijk schoon, niet dat ik het heel erg vond want ik Nederland overkomt het mij niet dat ik elke avond een ander schatje heb. Ik vroeg de laatste keer aan mijn toenmalig vrouwtje wat de reden was dat ik daar zo populair was ? Ze zij toen tegen mij dat de ijslandse mannen allemaal maar lelijke vikingen waren die 100 jaar in de tijd zijn blijven staan. Wie heefd hier ook ervaringen mee ? Voor mij is ijsland nu de ideale vakantie en werk plek ! Geen Thailand, Polen of Brazilie meer Ijsland is het helemaal.

Alvast bedankt,

Hans Stijl.

• esther

Bedankt voor je mailtje,en wat betreft dat overschot aan vrouwen daar: ik zal mijn vriend goed goed in de gaten houden!!

• Arnold Jansen

Dat je in een bar “besprongen” wordt klopt helemaal en is nog leuk ook ;)

Maar vergis je niet………………..de meeste van deze ogenschijnlijk “hongerige dames” vragen geld, drank, etc.

Overigens is dat vrouwenoverschot allang voorbij, sterker nog: volgens de laatste CIA statistieken (juli 2002) zijn er tegenwoordig iets meer mannen dan vrouwen onder de 65 jaar:

0-14 years: 23% (male 33,189; female 31,155)

15-64 years: 65.1% (male 91,704; female 90,199)

65 years and over: 11.9% (male 14,828; female 18,309) (2002 est.)