BEDANKT!

• Corrie

Hierbij wil ik iedereen heel hartelijk bedanken die mij van informatie voorzien heeft voor mijn reis naar IJsland. Ik heb er een fantastische tijd gehad (5 dagen, veel te kort) en heb geweldige dingen gedaan. Zo ben ik gaan zwemmen in de Blue Lagoon, paardrijden bij Ishestar, de Golden Circle Tour en gaan zwemmen in Reykjavik (Laugadalur). Ik hoop ooit nog terug te gaan naar IJsland, maar moet eerst nog even sparen.

Nogmaals bedankt voor de informatie.

Groeten van Corrie

• Susanne

Wij willen ook op vakantie gaan naar IJsland en weten ook niet goed waar we moeten beginnen. Waar heb jij je vakantie geboekt? Ben je alleen gegaan of met een groep.

We zijn nu druk aan het lezen over IJsland, maar kunnen eigenlijk nog niet echt kiezen waar we heen willen gaan. Heb jij misschien nog tips.

Susanne

• Corrie

Hoi Susanne!

mijn reis heb ik bij Icelandair zelf geboekt, naar aanleiding van een artikel in de Yes. Ik ben alleen gegaan, maar had het geluk dat er meerdere mensen dezelfde reis geboekt hadden.

Dingen die je echt moet doen/ niet mag missen zijn de blue lagoon, de golden circle tour en het paardrijden op echte ijslandse paarden. Je moet wel rekening houden met veel wind (ik weet niet wanneer je van plan bent te gaan, maar eind oktober waaide het best hard en was het daardoor toch wel erg koud) en met het feit dat alles erg duur is (omgerekend +- 9 euro voor een big-mac menu bij MD.)

Als je in Reykjavik blijft, ga dan na waar je hotel is. De duurdere hotels liggen ver bij het centrum vandaan, de ‘simpele’ liggen op 5 minuten loopafstand van het stadscentrum.

Mocht je nog meer willen weten, laat mij maar horen. Het is in iedergeval een fantastisch eiland, ik zou zo terug willen gaan. Veel plezier daar!

Groetjes,

Corrie

• Susanne

We hebben inmiddels geboekt. We gaan een 12 daagse rondreis door ijsland maken. Van 24-7 tot 4-8. We zijn ons nu lekker aan het voorbereiden. Lezen en zo. Bedankt voor je antwoord. We zullen ons dik aankledenCorrie schreef:

>

> Hoi Susanne!

>

> mijn reis heb ik bij Icelandair zelf geboekt, naar aanleiding

> van een artikel in de Yes. Ik ben alleen gegaan, maar had het

> geluk dat er meerdere mensen dezelfde reis geboekt hadden.

> Dingen die je echt moet doen/ niet mag missen zijn de blue

> lagoon, de golden circle tour en het paardrijden op echte

> ijslandse paarden. Je moet wel rekening houden met veel wind

> (ik weet niet wanneer je van plan bent te gaan, maar eind

> oktober waaide het best hard en was het daardoor toch wel erg

> koud) en met het feit dat alles erg duur is (omgerekend +- 9

> euro voor een big-mac menu bij MD.)

> Als je in Reykjavik blijft, ga dan na waar je hotel is. De

> duurdere hotels liggen ver bij het centrum vandaan, de

> ‘simpele’ liggen op 5 minuten loopafstand van het stadscentrum.

> Mocht je nog meer willen weten, laat mij maar horen. Het is

> in iedergeval een fantastisch eiland, ik zou zo terug willen

> gaan. Veel plezier daar!

>

> Groetjes,

>

> Corrie