Talencursus IJslands

• Willem

Ik wil IJslands leren! Wie heeft informatie over cursussen enz.???

• Gerry van Roosmalen

Hallo Willem, Als je de zoekfunctie had gebruikt in dit forum had je hierover al informatie kunnen vinden. Dit onderstaand berichtje heb ik een paar maanden geleden geplaatst. Wellicht heb je er iets aan.

Ik heb vorig jaar bij Mal og Menning in IJsland dit boek plus CD besteld, en ik denk dat dit het beste is wat op dit moment te krijgen is. Het is wel Engels/IJslands.

Learning Icelandic is geschreven door Auður Einarsdóttir, Guðrun Theodórsdóttir, María Garðarsdóttir en Sigriður Þorvaldsdóttir. Bij het boek hoort een CD met de gesproken teksten. Deze manier leert erg snel, en is stukken beter dan de teach yourself icelandic, of de door mij gevolgde linguaphone cursus. Je kunt het dus bestellen door een mailtje te sturen naar Mal og menning in IJsland. verslun@mm.is Het ISBN nummer is 9979-3-1919-4. De prijs is 3491,23 ijslands kronen. Daar komt nog 435 IJslandse kronen verzenkosten bij. In nederlands geld ongeveer 100 gulden, en wat mij betreft een aanrader

• Willem

Dank je wel! Die ga ik snel bestellen! Dan volgend jaar een maand cursus in Reykjavik!