het weer weer

• Robert

Ik wil graag in Juni op een korte kennismakinsvakantie naar IJsland en oke, nu ben ik dus ECHT een leek als het op IJsland aankomt, maar hoe is' t weer in Juni in Reykjavik??!

Robert

• Hans

Ik ben alleen in juli (2001) geweest en toen was het goed weer. Een keer was het 25 graden in Reykjavik. Maar het is ook eens op een ochtend 5 graden geweest. Het kan dus vanalles zijn in juni.

• Robert

Maar al dat gedoe over die dikke jassen…die heb ik toch niet nodig in Juni?? Wat zijn wel echte aanraders?? Dingen die ik absoluut moet meenemen?

• Gerry van Roosmalen

Ik denk dat je je winterjas best mee kunt nemen in Juni. Het kan er behoorlijk koud zijn. Er zijn in juni dagen genoeg dat de temperatuur niet boven de 10 graden uitkomt.

Dingen die je absoluut mee moet nemen: een kamera met heel veel foto rolletjes. Er is heel veel te zien, en te fotograferen.

• Willem

Wind- en waterdichte jas, regenbroek, trui, wandelschoenen en zwemkleding. In juni kan het nog heel guur zijn!

• Robert

heb je dat ook allemaal nodig als je gewoon een paar dagen in Reykjavik verblijft??? Ik was niet van plan om door het land te fietsen/ trekken ofzo. Ik logeer bij iemand in de stad…

• Willem

Regenbroek en wandelschoenen niet, maar een wind- en waterdichte jas, trui en zwemkleding zou ik zeker meenemen. Hopelijk heb je de eerste twee items niet nodig….