kosten

• Maurice

Hoeveel kost het om je auto te vervoeren naar IJSLAND

• Gerry van Roosmalen

Per Eimskip kost dat ongeveer 2300 gulden. Dit geld tot een hoogte van 2 meter 35, en een lengte tot 5 meter. Dat laatste weet ik niet zeker. Kom je boven de 2 meter 35 komt er nog een hoogte toeslag bij van ongeveer 1200 gulden. Deze prijzen gelden wel in combinatie met een vliegticket en 2 personen. Wij hebben dit afgelopen jaar gedaan via ijsland tours & travel. De data van het ticket sluiten aan bij de aankomst en vertrek data van je auto welke ongeveer 8 dagen per keer onder weg is.

Groetjes,

Gerry

• Hans

Dan kun je toch beter met de bus reizen. Wat een geld zeg!

• Gerry van Roosmalen

De bus is altijd goedkoper natuurlijk. Wij hebben afgelopen jaar een pick-up met camperunit verscheept. Dat kostte ons dus een 3500 gulden. Maar ga je zo iets huren dan praat je al snel over 600 tot 800 gulden per dag. Als je dan 20 dagen wilt blijven is het verschepen toch een stuk goedkoper. Foto's van de camperunit, en onze vakantie op ijsland zijn te vinden op http://www.groosmal.cistron.nl

Met vriendelijke groet,

Gerry van Roosmalen

• Maurice

Ja, maar als je zoiets in Nederland moet huren…dan ben je ook veel kwijt toch.

• Maurice

Met de bus ben je afhankelijk…

• Hans

Nee, gelukkig niet. Met mijn verhuizing in 1998 hebben we een mini-vrachtauto gehuurd, die je nog net met een B-rijbewijs mocht rijden, en dat was iets van Æ’ 250.

• Hans

Wat is daar dan zo erg aan? Het kostte nog geen Æ’ 500 om de hele ringweg rond te gaan.

• Maurice

Ja en waar slaap je dan????

• Maurice

Mag ik hem lenen???

;-)