IJsland met kinderen

• Hans

Bij de douane? Heeft weinig zin, want dan moet je ze achterlaten.

• Maurice

Het mag niet…Heb je die papegaaiduikerei nog meegenomen>>>???

;-)

Just Kidding

• Willem

Ik ben 4 keer met mijn kinderen naar IJsland geweest, voor het eerst toen ze 2 en 3 waren en voor het laatst toen ze 14 en 15 waren. Altijd kamperen of in een soort camper en de laatste keer ook een week in een zomerhuisje. De eerste drie keer hadden ze veel oog voor het landschap en de laatste keer meer voor de mensen en de plaatsen. Geen van de keren hebben ze zich verveeld. We zochten wel minimaal om de dag een zwembadje (, hot pot of warme beek) op.

• Onno

IJsland met kinderen

Wij zijn met onze kinderen 2 weken in jeugdherbergen geweest en het is een top-vakantie geworden. De kids zijn 8 en 13. Maar voor elke leeftijd kun je wel wat vinden, ook voor kinderen. Kleintjes vinden watervallen leuk……nou die zijn er genoeg. Wij zijn 2 dagen bij een boerenjeugdherberg geweest, daar was een zeehond als huisdier en hebben we paard gereden, een walvissafari was ook een topper, gewoon wandelen ook, in een warm bad halverwege een berghelling zitten….. Als je kinderen leert om op een bepaalde manier naar dingen te kijken dan lukt het heus wel, al is 3 jaar nog wel klein. Maar ik neem aan dat je wel voor de natuur gaat want dat blijft de hoofmoot daar. Als je meer info wilt, laat het weten……….

Groeten, Cora