Leuke site en foto's van de vorige keer trouwens.
Ik heb dit jaar 22 rolletjes volgeschoten. Gelukkig zijn ze wel allemaal goed ontwikkeld. Het afdrukken is dan weer een heel ander verhaal. Dat is af en toe bedroevend. Als je ziet hoe een negatief er uit ziet als je het gewoon standaard in scant, en als je dan kijkt hoe de fotograaf ze aflevert. Maar ja, wat wil je voor ik geloof iets van 69 cent per foto. Ik laat ze tegenwoordig gelijk ook op CD zetten. De scanresolutie is dan wel niet zo hoog, maar voor het internet prima te gebruiken. Je ziet ook al meteen verschil tussen deze gescande foto's, en de afgedrukte. Ik heb ondertussen de eerste 12 rolletjes verwerkt in mijn off-line webpages, maar ik zet het pas on-line als alles klaar is.
We hebben geen excursies gedaan maar we gaan zeker nog terug naar IJsland dus wie weet komt dat nog. Wat ontzettend zonde van jullie foto's!! Wij hadden “slechts” zeven rolletjes. Uit veiligheidsoverwegingen heb ik de foto's naar een fotovakhandel gebracht waar ik ook mijn nieuwe toestel heb gekocht. de foto's zijn mooi geworden maar helaas zullen ze niet ergens op een site te zien zijn.
We hebben overigens te veel mooie dingen op IJsland gezien om nu even te noemen. Maar bijvoorbeeld het Krafla-gebied vonden wij erg indrukwekkend.
Groetjes van Marielle en Sjoerd
well known personHans schreef:
>
> De waarheid is, dat Nederland in de loop der jaren behoorlijk
> duur geworden is. Voor een lullig kopje koffie betaal je hier
> Æ’ 3,25, in IJsland ook, maar je krijgt al een groter eerste
> kopje en het tweede is gratis.Soms krijg je zelfs een
> kannetje of een espressopot.
>
> Guesthouses en kamers bij particulieren vond ik overigens wel
> vrij prijzig, zo'n 100 tot 150 gulden.
>
> Beter dan de Dominicusgids vind ik het Reishandboek IJsland
> van Arnold Janssen uit de Elmarreeks. De Dominicus nam ik mee
> voor erbij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?