Je moet ook niet bij het Kruidvat gaan. Als je een vakantie naar IJsland kunt betalen, snap ik niet waarom je naar zulke beunhazen moet gaan. Zonde gewoon.
Hallo RVAB, Ben jij toevallig op Vrijdag 27 juli op de Laki geweest? Wij waren er toen rond de middag toen het begon te regenen. We waren er met onze camper, en besloten maar even te wachten. Dat is er in geeindigd dat we de nacht aan de voet van de Laki hebben doorgebracht, terwijl het zo hard regende en stormde dat de hele camper op en neer wiegde. De volgende dag was het prachtig weer, en zijn we alsnog de Laki opgegaan, en dat was inderdaad prachtig.
Alleen toen we met de camper terugreden was er over de lengte van een meter of 10 de complete weg weggespoeld. Daar hebben we dus best een tijdje zitten kloten om door te komen.
Maar het blijft natuurlijk geweldig.
Groetjes,
Gerry
Inderdaad waren we die dag op de Laki. Ik heb daar ook wel een camper gezien geloof ik. We hebben daar nog een wandeling gemaakt een stukje verderop met de chauffeur, was erg leuk, ondanks het weer.
Alleen jammer van de foto's (die van mij dus) waarop het dus nevelig is van de regen. Volgende keer beter. Maar toch was het voor ons de moeite waard, de heenweg was erg bijzonder.
Toen we de volgende dag wakker werden was het schitterend weer. Dat was rond 07:00 uur. We zijn toen na een kort snel ontbijt naar boven gesjeesd, en voordat we daar waren was de bewolking al weer ruim aanwezig. Toch heb ik enkele leuke foto's kunnen maken vanaf de top. Binnekort zijn ze te zien op mijn website. Ik hoop een en ander volgende week zover te hebben dat het op het net kan worden gezet. Dan kun je ondanks de ontwikkelcentrale van het kruidvat toch nog zien hoe het er daar uitzag. http://www.groosmal.cistron.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?