IJSLAND WAS FANTASTISCH

• Maurice

Ik heb geweldig genoten…..Alles was mooi. Binnenkort een verslag wat we allemaal gezien hebben op IJsland op mijn Homepage

http://home.wxs.nl/~keijz019

• Gerry van Roosmalen

Het moet wel echt fantastisch zijn geweest. Je zet het zelfs 2 keer op het forum. Ik lees dan binnenkort wel in je verslag of het uitgaansleven nou was geweest wat je ervan verwacht had. En trouwens ook of alles nu inderdaad niet zo duur was als altijd wordt vermeld, of heb je je hypotheek maar verhoogd naar aanleiding van je vakantie.

Via verschillende webcams op IJsland heb ik gezien dat het vaak goed weer geweest is, dus wat dat betreft zat je goed. Nu is het aftellen voor ons ook begonnen. Nog 17 nachtjes slapen, en dan zijn we er weer.

Nu voor jou lekker nagenieten van je foto's en avonturen, en natuurlijk plannen maken voor je vakantie op IJsland in 2002.

• Maurice

Gerry

ik had 13 rolletjes. 120 foto op een memory stick en 2 uur film.

2 weken is eigenlijk te kort

Maurice

• Gerry van Roosmalen

Daarom gaan wij ook 3 weken, maar zelfs dat vind ik te kort. Ik hoop dat het er nog eens van komt dat ik een week of 6 kan gaan. En 13 rolletjes plus nog eens 120 foto's komt volgens mij toch in de buurt van het aantal rolletjes wat ik al vertelde dat je nodig zou hebben.

• Maurice

Ik heb al een gedeelte ontwikkelt en af laten drukken…….

alleen de twee uur video een keer gaan bekijken en demonteren…