Wie gaat er ook mee met ijsland anders 05 2001

• Ingrid

Hallo iedereen,

Op deze manier lijkt het me wel leuk om alvast met wat reisgenoten in contact te komen die ook met ijsland anders 05 meegaan van askja reizen. Wie weet tot 23 juni en anders see you in iceland.

Groetjes Ingrid

• Hans

Wat bedoel je nu, mensen, die naar IJsland gaan anders dan in mei 2001. Ik ga in juli 2001.

• ingrid

De reis waarmee ik ga heet ijsland anders 05 en is van 30-06-2001 t/m 16-08-2001. Misschien was het niet helemaal duidelijk zoals ik het neergezet had maar zo heet de reis dus.

groetjes ingrid

• Hans

Maar als jullie geen leestekens gebruiken, kan ik dat niet eruit halen. Daarom hamer ik daar ook zo op. Maar goed terug naar het onderwerp:

Ik ga twee weken in juli naar IJsland, dus dat valt samen in die periode. Anderhalve maand vind ik wel behoorlijk lang voor zo'n duur land. Je weet toch, dat alles twee keer zo duur is, hè Ingrid?

Misschien kom ik je nog wel tegen. We gaan in twee weken de ringweg rond.

• ingrid

Ik was er niet helemaal bij toen ik dit gister schreef denk ik, ik wou dat het voor anderhalfe maand was. Het moet juli zijn ipv juni, ben ik wel vaker mee in de war, en ik weet dat het een duur land is, ben er vorig jaar ook geweest, maar het is het zeker waard om er heen te gaan, je krijgt er een onvergetelijke ervaring voor terug.

Ga je opjezelf ijsland verkennen of ook met een groep?

• Hans

En je moet natuurlijk nu gaan, voordat het door de massatoerist ontdekt wordt, want dan is er minder aan. Ga je met je man, je vriend of met een groep vriendinnen of alleen, Ingrid?

• Patrik

Hee ingrid,

Ik ga ook van naar ijsland deze zomer, en dat is vanaf 21 juli tot en met 11 augustus, dus 3 lekker volle weken. Ik ga dan voor de tweede keer en deze keer alleen. Mijn plannen zijn om eerst op de top van de hekla te staan, en daarna nog wat vette tochten te lopen vanaf Landmannalaugar. Dus als je interesse hebt of zo dan hoor ik het wel….. In ieder geval de groetjes van Patrik….

• Gerry van Roosmalen

Ik ben er samen met mijn vriendin van 17 juli tot en met 7 augustus. We zijn 2 jaar geleden geweest, en dat was een fantastische ervaring. We hebben toen de rondweg gereden, en verschillende kleine zijwegen genomen. Dit jaar laten we onze auto met opzetunit (Als je wilt weten wat ik bedoel http://www.groosmal.cistron.nl en daarna de knop “onze camper”) verschepen en gaan we meer de binnenlanden in. Weet je al ongeveer wat de route van jou vakantie wordt? In ieder geval heel veel plezier, want het is er fantastisch.

• Patrik

Nou om eerlijk te zijn wil ik eerst op de top van hekla staan, want dat is 2 jaar geleden mislukt wegens zeer zware storm, en daarna verder richting landmannalaugarom daar nog een tocht van ongeveer 45 km te lopen, en als ik nog wat tijd over heb lift ik wel ergens met mee verder het binnenland in want ik heb helaas maar 3 weken de tijd dus ik zie voor de rest wel, maar ik heb jullie camper gezien op jullie site dus misschien kom ik jullie nog wel eens tegen, en wat eventueel nog een aanrader is voor jullie zijn de noordwest fjorden, die zijn echt mooi, nou de groetjes……. Patrik

• Gerry van Roosmalen

Op zich zit het wel in de planning om het noordelijk gedeelte van de westfjorden te gaan bekijken. Zoals je kunt zien op onze site bij de foto's en het reisverslag van 99 zijn we wel bij de Dynjandi waterval geweest. (De mooiste waterval van IJsland) en naar Bjargtangar, het meest westelijke deel van de westfjorden.

Gezien de tijdsplanning en de dingen die we nog willen zien zal het noordelijk gedeelte van de westfjorden nog een jaartje moeten wachten.