Goedkope vluchten?

  • Thierry

    Omdat ik vaak naar IJsland moet om mijn vriendinnetje op te zoeken, ben ik op zoek naar goedkopere retourvluchten. Voor een retourtje met Icelandair ben ik nu zo'n fl 800,- kwijt. Een retour New York met tussenstop op Reykjavik is goedkoper, maar dan moet je ook het hele rondje via New York maken. Zijn er andere mogelijkheden om goedkoper uit te zijn?

  • Mirlou

    In de zomer schijnt GO te gaan (engelse maatschappij).

    Ze kan beter hier komen:)Thierry schreef:

    >

    > Omdat ik vaak naar IJsland moet om mijn vriendinnetje op te

    > zoeken, ben ik op zoek naar goedkopere retourvluchten. Voor een

    > retourtje met Icelandair ben ik nu zo'n fl 800,- kwijt. Een

    > retour New York met tussenstop op Reykjavik is goedkoper, maar

    > dan moet je ook het hele rondje via New York maken. Zijn er

    > andere mogelijkheden om goedkoper uit te zijn?

  • gerard bentink

    lijkt me verstanding dat JIJ daar een baan gaat zoeken en gaat wonen…..OF dat zij hier komt etc…..!! Dat op en neer gereis zal op den duur geen uitkomst bieden en ook niet wenselijk zijn…zeker als jullie tween serieuze plannen hebben.

    Zomaar een gedachte.

    denk eraan…Ijsland is voor ons nederlanders een heel duur land. Islandse lonen zijn een stuk hoger…echter zijn de prijzen daar navenant. Voor Nederlanders is het gewoon nominaal een duur land!(zeker als je een modaal inkomen hebt en niet tot de upper class behoort met verdienen;-)

    Ijsland is een zeer mooi land…denk echter goed na wat je wilt.

    groetjes.gerard.

  • Arnold Jansen

    Vanaf 25 maart 2001 start GO Fly weer met goedkope nachtvluchten naar IJsland.

    Ze vertrekken vanaf Stansted, ten noorden van Londen, maar incl. je reis daarheen ben je toch goedkoper uit.

    Kijk hier voor meer informatie: http://www.ijsland.nl/vervoerv/gofly.html

  • ron

    wij gaan in Maart naar IJsland voor een vakantie van 10 dagen.

    het moet er mooi zijn, is er nog iets aan te bevelen?Thierry schreef:

    >

    > Omdat ik vaak naar IJsland moet om mijn vriendinnetje op te

    > zoeken, ben ik op zoek naar goedkopere retourvluchten. Voor een

    > retourtje met Icelandair ben ik nu zo'n fl 800,- kwijt. Een

    > retour New York met tussenstop op Reykjavik is goedkoper, maar

    > dan moet je ook het hele rondje via New York maken. Zijn er

    > andere mogelijkheden om goedkoper uit te zijn?

  • Peter

    Wat een onzin. Als ik een kaartje Amsterdam - Zandvoort koop, mag ik toch ook tot Haarlem reizen en dan weer teruggaan. Waarom kan men in de vliegwereld niet logisch denken?

    Dat heeft me ook vaak gestoord, Thierry.

  • eric

    Thierry

    Ook ik heb een vriendinnetje in Ijsland gehad, daar ben ik ondertussen mee getrouwd, dat lost het reisprobleem echter niet op, want nu wil zij zo nu en dan wel eens naar huis, een oplossing is ( in het zomer seizoen) een last minute flight met LTU, een duitse maatschappij die vanaf Dusseldorf naar keflavik vliegen, kost ca 500 DM scheelt toch drihpnderd gulden ( die trouwens snel op als je eenmaal op Ijsland bent) succes, en houdt mij op de hoogte als je meer goedkope vluchten vindt

    groet Eric

  • Diana

    Haai,

    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ga in juli 2001 voor een jaar naar IJsland toe. Ik word au pair in Reykjavik. Ik wilde weten of daar de producten veel duurder zijn.

    Klopt dat?

    Ik hoop dat jullie mijn vraag willen beantwoorden.

    Groetjes Diana.

  • Thierry

    Hoi,

    Ik heb inmiddels zelf ook een goede optie gevonden. Je moet lid worden van de Icelandair Customer Club, via www.icelandair.nl. Je krijgt dan na 5 vluchten naar IJsland een vlucht voor 150 dollar (375,-). Dat scheelt alvast weer iets, zeker als je deze optie gebruikt om een duur type vlucht mee te kopen, bijvoorbeeld in het hoogseizoen.

    Groeten,

    Thierry

  • Willem

    Hallo Diana,

    ja, de meeste dingen op IJsland zijn gemiddeld twee keer zo duur als bij ons.