Allereerst vriendelijke groeten aan iedereen. Ik heb me zojuist geregistreerd en begin maar meteen met wat vragen te stellen. Op de site van Smyril Line heb ik al vast naar de prijzen gekeken, ik heb begrepen dat een retour voor 2 personen met de auto op ongeveer € 1200,- komt, als we volgend jaar op zaterdag 1 oktober vanuit Hirtshals vertrekken. Daar komt dan nog het eten bij. Op 19 oktober zouden we dan weer vertrekken voor de terugreis. We zijn nog nooit in Ijsland geweest, dus we zijn heel benieuwd wat we zo ongeveer kunnen verwachten, en waar we rekening mee moeten houden. Is het met een normale auto met alleen voorwielaandrijving op de normale wegen te doen? Kan er nog met gewone banden gereden worden? Tijdens de twee weken die we er dan zouden zijn, is dat genoeg tijd om de ringweg rond het eiland af te rijden? Is de richting van belang, dus klokwijze of tegen de klok in? Is op de bonnefooi reizen te doen, of is het beter om van te voren accomodaties te boeken? Wat kost de benzine, en hoever is de afstand tussen de tankstations? Ik zal misschien nog wel meer vragen hebben, maar voor nu wacht ik eerst even de reakties af, in ieder geval al vast bedankt.