kampeerspullen 2e hans kopen op ijsland?

  • wendyve

    hallo,

    ik heb een vraag. wij (4pers) gaan eind aug 12 dagen naar ijsland. Het plan was rondreis. we hebben op de route n enkel huisje gevonden, maar lang niet de hele ringweg lijkt te lukken. nou hebben we alleen handbabage(kunnen evt een koffer nog in gaan checken) ik dacht dat t misschien wat is om een 2e hands tent en matjes ofzo te kopen in ijsland,.maarja, waar vind je dat. ijslandse marktplaats? ik weet dat je ze kan huren. maar is ook wel weer duur als je er maar n paar nachten gebruik van maakt en de rest in je auto ligt….. wie heeft er tips.. ps wat zijn de slaapplekken duur zeg…..inmiddels wel n huisje op t einde in het zuiden gevonden. is het nog mogelijk om met 4 personen op de gok te gaan en ter plekken slaap plek te vinden per nacht? of niet te doen?(heb daar nare ervaringen mee op sardinie, alles was vol)groet wendy

  • Gerry van Roosmalen

    Hoi Wendy,

    Met tweedehands kampeermateriaal kan ik je helaas niet helpen.

    Eind augustus is de grootste drukte in IJsland al weg, en zal het iets makkelijker worden om nog iets te vinden,

    Heb je al gekeken op http://www.farmholidays.is of www.bungalo.is?

    Maar inderdaad, alles redelijk aan de prijs…

    Groetjes,

    Gerry

  • Wallah

    bland.is

  • wendyve

    ik zie pas nu dat ik reacties heb gekregen. ik dacht dat niemand had gereageerd. bungalo ken ik.

    dus de grootste drukte is dan voorbij? Dat is fijn te horen.

    we zitten nog even te dubben of het zinvol is om toch een koffer in te checken met kampeerspul, zodat we het wat goedkoper kunnen houden, en ook voor de zekerheid iets achter de hand hebben. maar wellicht is t te veel gedoe(wij moeten dan ook eerst hier kampeer spul kopen)

    is het mogelijk denk je om op de bonnefooi te gaan en daar een slaapplek te vinden omdat t rustiger is? of is dat toch te link?

    vr groet wendy

  • wendyve

    ik ga kijken wat bland.is is thanks!