blue car rental

  • Leo Bleeker

    Hallo allemaal,

    We hebben toch maar besloten om sadcars maar

    te schrappen voor de autohuur na alle negatieve berichten op dit prikbord en elders op het internet. Het was echt “sad”:(.

    We zitten nu te kijken bij Blue Car Rental. Is dat iets? Het ziet er op zich wel goed uit. Iemand ervaring?

    Groeten Leo Bleeker

  • Lesley Persyn

    Dag Leo,

    voorlopig nog geen negatieve ervaring er mee gehad ;)

    (persoon van blue car rental was zelf instant nieuw kinderzitje gaan kopen omdat er ergens een foutje gelopen was) (tu)

    maar om nu nog iets te boeken voor juni dit jaar zal moeilijk gaan denk ik… zit nogal volgeboekt….

    gr,

    Lesley

  • leo bleeker

    Hoi Lesley,

    Ze waren op mijn werk erg traag met het goedkeuren

    van mijn vakantie. Tickets hebben we nu. Nu nog de auto. We hadden

    een toyota rav op het oog maar zag al dat hij sinds gisteren op verschillende

    dagen niet meer beschikbaar is.Er zijn nog andere

    types maar dan moeten we echt deze week boeken

    anders is het te laat. Gekeken bij Hertz en Sunny cars…….wat duur zeg.

    Deze is echt goedkoper. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik hoop

    op meer positieve reacties. Ik ga anders gewoon maar boeken hoor straks zijn we

    wel te laat.

    groeten Leo

  • M E

    Zelf heb ik geen ervaring met Blue Car Rental, maar op Tripadvisor komen ze er goed uit b.v. hier en hier

  • leo bleeker

    Hallo ME

    Bedankt voor de reactie.Ik zie zoveel goede referenties

    op tripadvisor dat ik niet langer twijfel.We gaan nog deze week boeken.

    Het is id veel goedkoper dan de grote verhuurbedrijven ,maar daarom twijfelde ik al

    straks rijd je in een oude koektrommel met de hele reis ergernissen.Maar dat is (hopelijk)

    nu niet het geval.

    groeten leo bleeker

  • ikke

    Wij hebben in 2011 bij hun gehuurd. Waren toen net begonnen. Kregen een nieuwe RAV4 mee. Super service en mooie prijs.

    Let je wel op je eigen risico waar je ook boekt? Sunnycars dekt alles zonder eigen risico. Daarom zijn ze zo “duur”.

    Maar Blue is/was in 2011 zeker aan te raden. We werden opgehaald en gebracht naar het vliegveld vanaf hun kantoor. Aardige mensen die heel hulpvaardig waren. Ze controleerden zelfs de auto niet toen we hem terug kwamen brengen.

  • Leo Bleeker

    Hallo ikke

    We hebben eergisteren geboekt bij blue car rental. Ik ben blij je verhaal gelezen te hebben

    we horen gelukkig positieve berichten. We hebben nu een dacia duster 4x4 geboekt

    Geen ervaring met Roemeense autos maar we zien wel.

    groeten leo bleeker

  • ikke

    Dacia = Renault. Een beetje als Skoda = VW

    Denk dat je een goede auto hebt voor de huur. Veel plezier in IJsland.

  • leo bleeker

    hallo ikke,

    Dank je

    groet leo

  • Arnold

    Bij deze club afgelopen december een Toyota Landcruiser 3.0 gehuurd voor aankomende juni.

    Ik heb dus nog geen ervaring met de auto's, maar als bedrijf komen ze me erg prettig over.

    Veel contact gehad via de mail met Magnus en hij is ons telkens zeer behulpzaam geweest met allerlei vragen, adviezen, wensen en aanpassingen.

    Via de mail een nette aanbieding gekregen (lager geprijsd dan via de website), dus tot zover dik tevreden.

    Na afloop zal ik mijn ervaring hier weer delen.