171 Nederlanders Op IJsland

  • Dominee Dirk

    Nee Bob, nooit gezegd dat ik op zee werk, wel dat ik regelmatig buiten de landsgrenzen ben en ik hou helemaal niet van zeilen op zee en zeker niet zo noordelijk. Met andere woorden, ik weet het fijne ook niet van die actie daar in het oosten. Trouwens met de noorderwiet gaat het toch goed ondanks dat ze veel kwekerijen oprollen? Is altijd nog goedkoper dan invoeren met de koers van de laatste tijd hahaha

  • hans

    Hallo,

    mijn naam is Hans,kom uit Eindhoven en ben in Reykjavik werkzaam bij Straeto bs.

    Wacht op een reactie……..

  • Reporter

    Hoi Hans welke lijn Rijd je ?tenminste als je chaufeur bent?

  • kipso

    Hallo,

    Wij hebben een restaurant in Halle bij Brussel ( Belgische-Franse-vegetarische en Wereldkeuken).

    Sinds kort hebben we een website .

    We streven ernaar dat onze site

    1. in alle steden van België bekeken wordt. Er is nog niemand gaan piepen van jouw stad . Wil jij een klikje doen naar onze website?

    2. in zoveel mogelijk landen ter wereld bekeken wordt

    http://www.kipso.be

    Alvast bedankt! En wie weet tot ziens??

    Wij staan ook in BONGO aanbod!

    RESTO KIPSO

    Suikerkaai 12

    1500 Halle

    België

    Stuur deze mail de wereld rond!!!

  • Dominee Dirk

    Hallo Hans,

    Welkom op IJsland (misschien woon je hier al lang maar dat is mij niet duidelijk :-) ) Ik woon in Akureyri.

    Met vriendelijk groeten,

    Dominee Dirk

  • Arie Brand

    de vereniging van Nederlanders in IJsland krijgt regelmatig mail van het consulaat om info door te sturen omdat zij beter up-to-date zijn dan het consulaat.

    Arie

  • Bob van Duin

    kipso, doe eens niet…

  • Flumens Peter

    Hallo,

    Misschien een stomme vraag, maar mijn zoon heeft voor school een werk gekregen over het prachtige Ijsland. Eén van de opdrachten is het zoeken naar een webblog en/of eventueel een e-mail adres van iemand die woont in Ijsland.

    Kan jij mij hierbij helpen?

    mvg

    Peter

  • Erik Bouwmeester

    Ik ben op zoek naar de website van de Vereniging Nederlanders in IJsland. Wie kan mij helpen? Of is er iemand die de e-mailadressen van alle Nederlanders heeft? De e-mailadressen zelf hoef ik niet te hebben. Wanneer ik diegene die de adressen heeft een bericht stuur, dan zou deze die door kunnen sturen naar de rest. Het heeft allemaal te maken met het feit dat ik op 9 juli 2011 een sportief evenement organiseer in Reykjavik waarvoor ik de Nederlanders een uitnodiging zou willen sturen.

  • Thamar

    Hoi Erik,

    Een website hebben we niet, maar je kunt ons bereiken op nederlandersinijsland@hotmail.com.

    Groetjes,

    Thamar