Hallo, wie in Oost Nederland woont, kan met LTU goedkoop via Dusseldorf naar IJsland vliegen in het hoogseizoen.
Dat klopt, maar juist in de zomer zijn de tickets vanaf Schiphol zo duur. In het voor- en najaar vallen de ticketprijzen vanaf Schiphol wel mee: vanaf f. 796,- retour voor wie op dinsdag of woensdag heen en terug vliegt en er iets van een landarrangement bij neemt, al is het maar 1 nacht in een jeugdherberg (excl. luchthavenbelasting).
Ja, twee keer zo duur. De Iskrona staat nu Æ’ 0,027918, dus daarmee kun je de IJslandse prijzen omrekenen. Een hoge dollarkoers (thans Æ’ 2,4313) maakt de kosten van levensonderhoud nog duurder. Een vriend van me moest lachen, dat ik 100 gulden per dag rekende om te eten, maar het lachen zal hem vergaan, als hij ziet, dat dat geld ook echt opgaat.
Ik ben in Zweden en Noorwegen geweest, maar de kosten daar vallen mee, als je ze vergelijkt met IJsland. In IJsland moeten ze behalve vis alles importeren, terwijl in Scandinavië toch nog wel aardappels geteeld kunnen worden en er bomen groeien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?